اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

از استونیتریل برای ساختن ترکیبات دارویی، عطرها، محصولات لاستیکی، سموم دفع آفات، مواد پاک کننده ناخن آکریلیک و باتری استفاده می شود. همچنین برای استخراج اسیدهای چرب از روغن های حیوانی و گیاهی استفاده می شود. به عنوان حلال آلی در دستگاه HPLC به کار می رود.

این ماده عمدتاً به عنوان محصول جانبی اکریلونیتریل تولید می شود. از این ماده به عنوان یک حلال آلوتیک قطبی در سنتز آلی و در تصفیه بوتادین استفاده می شود. در آزمایشگاه از آن به عنوان یک حلال با قطب متوسط استفاده می شود که با آب و طیف وسیعی از حلال های آلی قابل ترکیب است.

موارد دیگر کاربرد استونیتریل شامل استفاده در تکنولوژی جاذب ها، مایعات عملکردی (سیستم های بسته)، واسطه ها، مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تولید سموم دفع آفات می باشد.

سمیت

استونیتریل یک مایع سمی و بی رنگ با بوی اتر مانند و طعم شیرین و سوخته است. این ماده بسیار خطرناک است و باید با احتیاط رفتار کرد زیرا این امر می تواند اثرات شدیدی بر سلامتی و یا مرگ ایجاد کند.

اطلاعاتی در مورد اثرات سرطان زایی آن در انسان در دسترس نیست. سازمان حفاظت محیط زیست آن را به عنوان گروه D طبقه بندی کرده است و از نظر سرطان زایی در انسان طبقه بندی نشده است. هیچ داده ای مربوط به سرطان زایی استونیتریل در انسان مشاهده نشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>