اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رزین

پلی استرهای غیر اشباع به طور معمول از پیش مولرهای با وزن کم مولکولی هستند. برای تصفیه کامل، آنها را با یک مونومر وینیل (و گاهی اوقات یک حلال) همراه با یک پراکسید آلی مناسب حل می کنند و ریخته، اسپری می کنند یا قالب را در محصول نهایی ریخته و سپس با حرارت دادن به یک ترموستس تبدیل می کنند.

بسیاری از رزین ها همچنین می توانند با دمای اتاق بهبود یابند زمانی که یک ماده کاهنده مانند نمک کبالت (نفتیات یا اکتوات) یا یک آمین سوم آروماتیک معطر به سیستم اضافه شود.این ترکیب اغلب شتاب دهنده یا فعال کننده نامیده می شود. محصولات رزین با یک فعال کننده معمولاً سیستم های دو بخشی هستند در حالی که UPR های قابل جابه جایی با حرارت، معمولاً سیستم های یک بخشی هستند.

زمان تصفیه و عمر بستر به سیستم آغازگر، غلظت آن و همچنین به نوع رزین و وینیل مونومر و درجه حرارت بستگی دارد. رایج ترین وینیل مونومر استایرن است. این ماده به عنوان یک ماده رقیق کننده واکنش پذیر و به عنوان یک عامل اتصال دهنده است.

هنگامی که در حضور پلی استر غیر اشباع، پلیمریزاسیون انجام می شود، با پیوندهای دوتایی پیشران پلیمر واکنش نشان می دهد و تحت هموپلیمر سازی نیز قرار می گیرد.درجه همو- پلیمریزاسیون بستگی به شرایط واکنش، محتوای مونومر و قابلیت اختلاط دو رزین دارد. در بعضی موارد، تصفیه وینیل می تواند منجر به تشکیل یک شبکه نیمه متقابل (نیمه) شود.

با توجه به افزایش نگرانی های سلامتی، استایرن در بسیاری از سیستم های رزین توسط مونومرهای وینیل کمتر سمی مانند وینیل تولوئن، وینیل استات، متیل متاکریلات و آلیل اترها و همچنین مونرهای وینیل با کارایی بالا مانند دیاکریلات ها و دی مایع کریلات جایگزین شده است. نوع رقیق کننده واکنشی هم در تصفیه و هم در خواص نهایی پلی استر اثر دارد.

رزین های پلی استر غیر اشباع در تعداد زیادی شرکت از جمله Ashland، Reichield و Royal DSM در مقیاس بزرگ تولید می شوند. آنها به طور معمول به شکل مایع در یک حلال اشباع و واکنش پذیر، به طور معمول استایرن فروخته می شوند.اطلاعات با ویسکوزیته های مختلف، اشباع و سرعت تصفیه در دسترس خریدار قرار می گیرند. رزین های اصلاح شده DCPD توسط Deltech، Polynt و Dow و دیگر شرکت ها نیز تولید می شوند.

رزین های پلی استر غیر اشباع عمدتاً در تولید پلاستیک های تقویت شده با الیاف و محصولات پلاستیکی، از جمله لوازم بهداشتی، مخازن، لوله ها، توری و اجزای با کارایی بالا برای صنعت دریایی و حمل و نقل از قبیل بسته شدن و پنل بدنه، گلگیرها، قلاب های قایق استفاده می شود.همچنین در وسایل عرشه بنادر دریایی و سایر محصولات پلاستیکی تقویت شده با الیاف شیشه ای بزرگ مورد مصرف قرار می گیرند. رزین های پلی استر غیر اشباع در پوشش ها و چسب ها نیز کاربردهایی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>