اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لاکتات

کلسیم لاکتات پودری کریستالی سفید رنگ و از نمک های آلی است، که از واکنش شیمیایی بین کلسیم با اسید آلی تشکیل می شود.این ماده کاربرد وسیعی در صنعت مواد غذایی و داروسازی دارند. می توانید به عنوان مکمل رژیم غذایی از آن استفاده کنید.

لاکتات کلسیم با مخلوط کردن اسید لاکتیک با کربنات کلسیم یا هیدروکسید کلسیم تولید می شود و غیر سمی است.کلسیم لاکتات از طریق فرایند خنثی سازی اسید لاکتیک و کربنات کلسیم رسوب شده تولید می شود. روشی که اینجا آورده شده است حاصل مطالعات محققان کره ای می باشد.

در این روش، لاکتات سدیم در دماهای مختلف 20 تا 80 درجه سانتی گراد سنتز شده است که محلول های آزمایش درون راکتورهایی از جنس پیرکس انجام شده اند.در واکنش ها یک استیرر با دور سرعت (rpm) 600 استفاده شده است. دمای واکنش ها با گردش آب در پوشش بیرونی راکتور کنترل شده اند.

از آن به عنوان یک مکمل کلسیم استفاده می شود، لاکتات کلسیم نقش های مختلفی را در صنعت مواد غذایی به عنوان یک ماده حجم دهنده، تقویت کننده عطر و طعم دهنده ایفا می کند.کلسیم لاکتات، حاوی کلسیم عنصری کمتری نسبت به دو شکل دیگر کلسیم (کربنات کلسیم و سیترات کلسیم) است که معمولاً در مکمل ها استفاده می شود.

دلیل اصلی مصرف کلسیم لاکتات جلوگیری یا درمان کمبود کلسیم است. اگر مقدار کافی کلسیم و ویتامین D مصرف نکنید، کلسیم شما ممکن است موجب آسیب های جدی مانند کمبود منیزیم و اختلالات غدد پاراتیروئید یا کلیه گردد.ممکن است تا زمانی که سطح کلسیم بدن شما نسبتاً کم شود، هیچ علامتی را تجربه نکنید. در آن مرحله، شما ممکن است گرفتگی پوست یا گرفتگی عضلات داشته باشید.

هرچه کمبود شدیدتر شود، ممکن است بر مغز شما تأثیر بگذارد، باعث ایجاد اسپاسم و تشنج عضلانی یا ایجاد ضربان قلب نامنظم شود.بنابراین در صورت عدم تامین کلسیم بدن، لاکتات کلسیم بهترین گزینه برای استفاده به عنوان مکمل کلسیم است.

این ماده یک منبع عالی کلسیم در ساخت قرص توسط صنایع داروسازی است. علاوه بر فرم پودری، فرم های گرانوله نیز برای فشرده سازی مستقیم لاکتات کلسیم به قرص موجود است.کلسیم لاکتات برای تقویت شیر و نوشیدنی های لبنی تخمیر شده استفاده می شود. محصولاتی مانند نوشیدنی های ورزشی و بهداشتی، آب میوه ها غذاهای رژیمی و فرمول های شیرخشک را غنی می کند و در دسترس بودن و اثر زیستی بر بدن را بهبود می بخشد.

در بسیاری از محصولات مراقبت از دهان مانند خمیر دندان و دهانشویه به عنوان ماده ضد تارتار یا ضد جرم مورد استفاده قرار می گیرد.سدیم لاکتات توسط FDA به عنوان یک ماده غذایی مستقیم تأیید شده است، که به طور کلی با عنوان بی خطر شناخته می شود.این ماده به عنوان یک عامل سفت کننده، ماده طعم دهنده، ماده ترکیبی، تثبیت کننده و ضخیم کننده استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
آرزوکوشکی:
لطفا در رابطه با فروش کلسیم لاکتات تماس بگیرید ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>