اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برمید

آلومینیوم برمید یک اسید لوییس می باشد که به صورت پودری با بلورهای مونوکلینیک سفید رنگ مایل به کرم است. به فرم های: AlBr3، Al2Br6 و AlBr3.6H2O (آلومینیوم برمید هگزاهیدرات) وجود دارد.هندسه مولکولی فرم AlBr3 این ماده، مثلثی مسطح با توزیع بار متقارن در اطراف اتم مرکزی می باشد بنابراین یک مولکول غیر قطبی است.

استفاده تجاری از برومید آلومینیوم در حال حاضر نسبتاً ناچیز است. این ماده، به عنوان مؤلفه اصلی الکترولیت های زایلن برای کاربرد در پوشش های آلومینیومی می باشد.آلومینیوم برمید بی آب در سنتز آلی به خصوص در واکنش آلکیله یا واکنش فریدل-کرافت به صورت مقایسه ای با کلرید آلومینیوم، استفاده می شود.

این ترکیب می تواند در واکنش ایزومریز کننده بورم آلکان ها کاتالیزور باشد. برای پوست، چشم ها و غشاهای مخاطی بسیار خورنده و نسبتاً سمی است.این ماده یک منبع آلومینیومی کریستالی محلول در آب است که برای سازگاری با برمیدها و pH پایین (اسیدی) آن سازگار است.

بیشتر ترکیبات برمید فلزی محلول در آب برای استفاده در تصفیه آب، تجزیه و تحلیل شیمیایی و با خلوص فوق العاده بالا برای کاربردهای خاص رشد کریستال هستند.برمید آلومینیوم کاربردهای دیگری غیر از واکنش های شیمیایی نیز دارد. این ماده در تولید روکش های آلومینیومی و در واکنش های ارگانیک موسوم به آریلاسیون Friedel-Crafts استفاده می شود.

ترکیب برومید آلومینیوم به عنوان یک کاتالیزور در نوع دیگری از واکنش به نام ایزومریزاسیون استفاده می شود.یک ماده شیمیایی کاملاً خورنده است و تماس با آن می تواند پوست و چشم را با آسیب دیدگی احتمالی، تحریک و بسوزاند.تنفس آلومینیوم برمید می تواند بینی، گلو و ریه ها را تحریک کند و باعث سرفه، خس خس و یا تنگی نفس می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>