اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روی

فسفات روی (ZP)، نمکی معدنی است که به دلیل خواص جالب و کاربردهای گسترده در زمینه های مختلف، یک فلز فسفات غیر سمی و مهم می باشد.به عنوان یک رنگدانه ضد خوردگی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می تواند مانع فیزیکی را فراهم کند. می تواند هر دو واکنش خوردگی آندی و کاتدی بر روی فلز را مسدود کند.

می تواند واکنش اسیدی شدن آندی را مهار کند و بستر فلزی را فسفاتیزه کند. خاصیت خشک کردن و چسبندگی فیلم رنگی با بستر فلزی می تواند در حضور ZP بهبود یابد.زینک فسفات به خوبی شناخته شده است و به عنوان رنگدانه های سفید در لوازم آرایشی استفاده شود. به دلیل حلالیت کم در محیط زیست آب و بیولوژیکی و خاصیت زیست سازگاری، به عنوان سیمان دندانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فسفات روی دارای خواص کاتالیزوری عالی در فرآیند تبدیل هیدروکربن ها، از جمله کم آبی بدن یا دهیدروژن زدایی sec-butanol و تبدیل متانول است.همچنین نوعی ماده میزبان درخشان است که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرد، فسفات روی دوپ شده با فلزات خاکی کمیاب مانند +Eu3+، Tb3 و +Tm3 خواص بسیار خوب درخشندگی را نشان می دهد.

فسفات روی یک پوشش مبدل کریستالی است که با استفاده از واکنش شیمیایی بین یون های فلزی که در اسیدهای معدنی حل شده اند و روی آن با آب رقیق شده است، روی یک زیرلایه فلزی مانند روی، نیکل تشکیل می شود.محققان متعددی گزارش هایی در مورد سنتز فسفات روی را با تکنیک های مختلفی از جمله روش هیدروترمال، روش سل ژل، روش حالت جامد، رویکردی با واسطه پلی ال و غیره منتشر کرده اند.

از پیش سازه های مختلفی نیز برای سنتز مواد ZP مانند روی فسفات تترا هیدرات، نیترات روی، سولفات روی استفاده شده است.گزارش شده است که روش سونوشیمیایی (ایالات متحده) یک روش سودمند برای به دست آوردن مواد جدید نسبت به سایر روش های متداول (NUS) می باشد.

تابش اولتراسونیک حفره صوتی را تولید می کند که می تواند به عنوان تشکیل پی در پی، رشد و ریزش میلیون ها حباب بخار میکروسکوپی (حفره) در مایع توصیف شود.فروپاشی این حفره ها دما و فشار نزدیک به 10000-5000 درجه کلوین و 2000-1000 اتمسفر ایجاد می کند.

این پدیده برانگیختگی حفره ای می تواند منجر به فعال شدن مولکول های واکنش دهنده شود و از این طریق آنها را به رادیکال های آزاد تبدیل کند.بنابراین، ایالات متحده در تلاش برای بهبود سرعت واکنش می باشد، توزیع اندازه ذرات را کاهش می دهد و اندازه ذرات نیز اندازه بلوریت را کاهش می دهد، درصد تبلور را افزایش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>