اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روی

در ابتدا، محلول های آبی کلرید روی و دی اکسیدروژن فسفات پتاسیم به طور جداگانه با افزودن 0.7 گرم (0.05 گرم از مولار) کلرید روی در 25 میلی لیتر آب مقطر و 3.53 گرم (0.026 گرم بنزین) فسفات پتاسیم دی هیدروژن فسفات در 25 میلی لیتر آب مقطر تهیه شد.

محلول آبی تهیه شده از فسفات دی هیدروژن پتاسیم سپس به محلول آبی تهیه شده از کلرید روی در حضور تابش فراصوت (شاخه ACE، فرکانس 22 کیلوهرتز) در دامنه 40٪ به مدت 5 دقیقه با 5 ثانیه روشن و 5 ثانیه خاموش با شروع از زمان t = 0h اضافه شد.

پس از افزودن کامل فسفات دی هیدروژن پتاسیم، pH محلول توسط محلول آمونیاک تا 3 تنظیم شد و واکنش بیشتر برای 5 دقیقه بیشتر با چرخه 5 ثانیه و 5 ثانیه خاموش از زمان t = 5min ادامه یافت که منجر به شکل گیری رسوب سفید نانوذرات ZP متراکم می شود.

محلول برای جدا کردن محصول فیلتر شد و محصول جامد سه بار با استفاده از آب مقطر شسته شد تا در صورت وجود محصولات جانبی و رآکتور غیرفعال شده از آن خارج شود.این ماده معمولاً برای متوقف کردن ترمیم های دائمی فلز و دی اکسید زیرکونیوم و به عنوان پایه ترمیم های دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

سیمان فسفات روی برای سیمان کردن اینل ها، تاج ها، پل ها و وسایل ارتودنسی و گاها به عنوان ترمیم موقت استفاده می شود.فسفات روی برای مقاومت در برابر خوردگی (فسفات و روغن)، یک لایه پایه روان کننده و به عنوان پایه رنگ یا روکش استفاده می شود و همچنین با غوطه وری یا پاشش قابل استفاده است.

فسفات روی برای تقویت چسبندگی رنگ و کاهش خوردگی استفاده می شود. هنگام استفاده از روکش فسفات روی به فلز، به تنظیم دما خیلی دقت کنید.سیمان فسفات روی یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین سیمان ها است و معمولاً برای ترمیم کردن ترمیم های دائمی فلزی دندان و به عنوان پایه مورد استفاده قرار می گیرد.

این یک پایه سیمانی با استحکام بالا است که از مخلوط پودر اکسید روی و مایع اسید فسفریک تشکیل شده است.به دلیل pH اولیه پایین، ممکن است باعث تحریک پالپ شود، به خصوص در مواردی که فقط یک لایه نازک از عاج بین سیمان و خمیر وجود دارد.بنابراین به ویژه پیروی از رویه ها و اقدامات احتیاطی صحیح هنگام استفاده از سیمان فسفات روی بسیار مهم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>