اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

آنتیموان تری فلوئورید یک جامد کریستالی بی رنگ تا سفید است که بعضاً به صورت محلول آبی عرضه می شود. در سرامیک و برای ساخت مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود.آنتیموان تری فلوئورید، SbF3، ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آنتیموانی است. یکی از دو فلوراید اصلی آنتیموان و از واکنش دهنده های اصلی Swart است که دیگری آن SbF5 می باشد.

برخی از کاربردهای صنعتی تری فلوئورید آنتیموان استفاده از آن به عنوان یک معرف در شیمی معدنی و ارگانو فلورین است. این ماده یک منبع آنتیموان محلول در آب برای استفاده در کاربردهای حساس به اکسیژن، مانند تولید فلز است.

آنتیموان (III) فلورید به عنوان یک معرف فلوراسیون در شیمی آلی مورد استفاده قرار می گیرد که این کاربرد توسط شیمیدان بلژیکی Frédéric Jean Edmond Swarts در سال 1892 گزارش شده است، که سودمندی خود را برای تبدیل ترکیبات کلرید به فلوراید نشان داد.

این روش شامل تصفیه تری فلوئورید آنتیموان با کلر یا با پنتاکلرید آنتیموان برای تولید گونه های فعال تری فلوئورودیکلراید آنتیموان (SbCl2F3) است. این ترکیب همچنین به صورت عمده می تواند تولید شود.واکنش Swarts به طور کلی برای سنتز ترکیبات ارگانوفلورین اعمال می شود، اما آزمایش ها با استفاده از سیلان ها انجام شده است.

زمانی از تری فلوئورید آنتیموان، برای تولید صنعتی فرن استفاده می شد. سایر اسیدهای حاوی فلوئور لوئیز به عنوان عوامل فلورایژن در رابطه با هیدروژن فلوراید عمل می کنند.آنتیموان تری فلوئورید در رنگرزی و سفالگری، برای ساخت مینا و لعاب های سرامیکی استفاده می شود.

تری فلوئورید آنتیموان در فهرست مواد خطرناک است و با آب واکنش های خطرناکی نشان می دهد. این ماده می تواند باعث سردرد، حالت تهوع، استفراغ و از دست دادن اشتها شود. تماس طولانی یا مکرر با آن می تواند باعث ایجاد زخم در بینی شود.قرار گرفتن در معرض بسیار زیاد این ماده می تواند باعث مسمومیت با فلوراید به همراه علائمی مانند درد معده، ضعف، تشنج، بیهوشی و مرگ شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>