اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلراید

بیسموت کلراید یک ترکیب معدنی و به شکل پودر کریستالی سفیدرنگ است. این ماده از دسته کاتالیست های بیسموتی می باشد که ترکیبی کووالانسی و منبع مشترک یون +Bi3 می باشد.بیسموت کلرید را می توان با ترکیب مستقیم بیسموت و کلر تهیه کرد. این ماده در فاز گاز و بلوری خود، مطابق با تئوری VSEPR، ساختار هرمی را اتخاذ می کند.

این ترکیب به عنوان کاتالیزور شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد و منبع خوب بیسموت است و از آن برای ساخت ترکیبات دیگر بیسموت استفاده می شود.کلرید بیسموت سمی است. باعث تحریک دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی می شود. تماس این ماده با پوست ممکن است باعث سوختگی شود.

کلرید بیسموت در اسید هیدروکلریک رقیق اضافی حل می شود تا یک مایع شفاف تشکیل شود. در صورت رقیق شدن، رسوبی سفید از اکسید بیسموت کلرید (بیسموتیل کلرید، BiOCl) ایجاد می کند.این واکنش اغلب است به عنوان یک آزمون از یک واکنش برگشت پذیر و به عنوان یک آزمایش تأیید کننده بیسموت در طول تجزیه و تحلیل کمی استفاده می شود. کلرید بیسموت (V) تشکیل نمی شود.کلرید بیسموت به آسانی هیدرولیز می شود تا بیسموت اکسی کلرید، BiOCl تهیه گردد.

این واکنش با اضافه کردن اسید مانند اسید هیدروکلریک قابل برگشت است.بیسموت کلرید یک ماده اکسید کننده است که با کاهش عوامل به سرعت به بیسموت فلزی کاهش میکلرید بیسموت به عنوان یک کاتالیزور در سنتز آلی استفاده می شود. به طور خاص، واکنش مایکل و واکنش آلدول را کاتالیز می کند. افزودن سایر یدیدهای فلزی فعالیت کاتالیزوری آن را افزایش می دهد.

بر خلاف انتظار معمول، با روند تناوبی، بیسموت کلراید یک اسید لوئیس است و انواع مختلفی از کمپلکس های کلرو مانند -BiCl6]3] را تشکیل می دهد که به شدت قانون اکتت را نقض می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>