اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آرسنیک

آرسنیک تری یدید ترکیبی معدنی و از دسته کاتالیست های آرسنیکی می باشد. این ماده به شکل یک جامد قرمز تیره است که به آسانی موج می زند.هیدرولیز تری یدید آرسنیک به آرامی در آب تری اکسید آرسنیک و اسید هیدرو یدیک تشکیل می دهد. واکنش از طریق تشکیل اسید آرسنوز که در تعادل با اسید هیدریدیک است، ادامه می یابد.

محلول آبی بسیار اسیدی است، در دمای 200 درجه سانتیگراد گرم می شود، به تری اکسید آرسنیک، عنصر آرسنیک و ید تجزیه می شود. اما تجزیه در 100 درجه سانتیگراد و با آزادسازی ید شروع می شود.این ترکیب دارای یک مولکول هرمی است و یکی از کاربردهای آرسنیک تری یدید، در سنتز کمپلکس های بیومعنی جدید به منظور تولید انواع داروها از جمله ضد سرطان است.

تری یدید آرسنیک تحت نام محلول لیام دونلی، برای درمان روماتیسم، آرتریت، مالاریا، عفونت های تریپانوزوم، سل و دیابت توصیه شده است.از کاربردهای آرسنیک تری یدید، در سنتز کمپلکس های بیومعدنی جدید برای تولید دارو در درمان بیماری هایی از سرطانی است.

از مزایای استفاده از این روش مصنوعی بهره برداری ساده و راحت، عملکرد بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگار با محیط زیست، مطابق با الزامات شیمی سبز است.ترکیبات آرسنیک موادی سمی و خطرناک هستند. اما اکسید و سولفید آرسنیک به عنوان دارویی در طب سنتی چینی قابل استفاده است.

آرسنیت پتاسیم برای اولین بار در سال 1865 برای درمان لوسمی گزارش شد. در واقع، عناصر اصلی فلزی مانند آرسنیک، آنتیموان و بیسموت می توانند نه تنها سمیت بلکه عملکرد بیولوژیکی یا دارویی خاصی داشته باشند.به عنوان مثال، برخی از ترکیبات آرسنیک، آنتیموان و بیسموت می توانند سمیت سلولی و ضد تومورهای خوبی داشته باشند.

امروزه براساس خصوصیات به تدریج درک شده از این عناصر، بسیاری از ترکیبات آرسنیک، آنتیموان و بیسموت سنتز شده و برخی کاربردهای بالینی و بهداشتی دارند. در حال حاضر، عمده استفاده دارویی از این ترکیبات در دو زمینه ضد میکروبی و ضد سرطان محور است.

همیشه اسیدهای آمینه طبیعی در بدن انسان وجود دارد. بسیاری از مجتمع های بیو ارگانیک از اسیدهای آمینه طبیعی و یون های مختلف فلز انتقالی تهیه شده اند.اسید آسپارتیک یکی از اسیدهای آمینه طبیعی در بدن انسان است. ما می دانیم که مجموعه اسید آسپارتیک آرسنیک از طریق واکنش مستقیم جامد اسید آسپارتیک و پودرهای آرسنیک تری یدید بسیار آسان می تواند سنتز شود.

خصوصیات کمپلکس تولید شده می تواند شکل گیری پیچیده بین یون آرسنیک و اسید آسپارتیک را نشان دهند. به طور خاص، آزمایش بیولوژیکی اولیه نشان می دهد که این مجموعه دارای میزان مهار بیشتر در رشد سلول های HL-60 لوسمی توسط آرسنیک تری یدید است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>