اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید

کاکودیلیک اسید به عنوان یک ماده جامد کریستالی سفید و بدون بو وجود دارد. از دسته کاتالیست های آرسنیک است. دی متیل آرسینیک اسید نام آیوپاک این ماده است که یک ترکیب ارگانارسنیک است که اسید آرسنیک با دو گروه متیل در اتم آرسنیک مرکزی جایگزین می شود.

کاکودیلیک اسید نوعی علف کش غیر منتخب و متابولیت آرسنیک غیر آلی است که برای دفع یا خشک کردن طیف گسترده ای از گیاهان استفاده می شود.اسید کاکودیلیک، از ساده ترین اسیدهای ارگانوارسنیک است. ساختار کریستالی این ماده جامد بی رنگ تری کلینیک است که در آب محلول است. خنثی سازی اسید کاکودیلیک با باز، نمک های کاکودیلات را به عنوان مثال تشکیل می دهد.

اسید کاکودیلیک با استفاده از آلکیللاسیون اسید متان آرسنیک و نمک دی سدیم با متیل کلرید و به دنبال آن افزودن اسید هیدروکلریک به صورت تجاری تهیه می شود. بلع این ماده ایجاد مسمومیت می کند و موجب تحریک پوست و چشم ها می شود.در قرن 18 میلادی مشخص شد که ترکیب As2O3 و چهار استات پتاسیم (CH3CO2K) محصولی تشکیل می دهد که حاوی اکسید کاکودیل 2Oو کاکودیل 2 است.

تحقیقات اولیه در مورد "کاکودیل" توسط رابرت بونسن در دانشگاه ماربورگ گزارش شد. بونسن در مورد ترکیبات گفت: "بوی این ماده باعث ایجاد کج شدن آنی دست ها و پاها و حتی صدمه و بی تحرکی می شود!نکته قابل توجه این است که وقتی فرد در معرض بوی این ترکیبات قرار می گیرد، روی زبان با لایه ایی سیاه پوشیده می شود!". کار وی در این زمینه منجر به درک بیشتر گروه متیل شد.

اکسید کاکودیل، 2O، جزو اولین ترکیبات آلی است که به صورت مصنوعی تهیه می شود. اسید کاکودیلیک و نمک های آن توسط تولید کنندگان مختلف و تحت نام های تجاری مختلف در علف کش ها گنجانیده شده اند.

مخلوطی از اسید کاکودیلیک و سدیم کاکودیلیت در طول جنگ ویتنام به عنوان ماده ضدعفونی کننده استفاده شد!دی متیل آرسنیک اسید از طریق خوردن، استنشاق یا تماس با پوست بسیار سمی است. EPA ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که همه اشکال آرسنیک یک خطر جدی برای سلامتی انسان است.

آژانس ثبت مواد مسموم و بیماری های ایالات متحده، آرسنیک را در لیست اولویت های خود در سال 2001 در دسته مواد خطرناک در سایت Superfund قرار داده است. آرسنیک به عنوان یک عامل سرطان زا در گروه A طبقه بندی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>