اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لانتان

لانتانیوم بوراید به خاطر ویژگی های خوب خود مانند سختی فوق العاده و انتشار ترمیونی بسیار مشهور است. در مقیاس نانو، این ماده به عنوان یک ترکیب پلاسمونی فعال IR محبوبیت خود را پیدا می کند.با این حال، در حالی که محققان در حال یادگیری چگونگی کنترل سنتز و تنظیم پلاسمون این ذرات برای برآوردن نیازهای کاربردی مورد نظر هستند، در مورد مکانیسم شیمیایی شکل گیری آن اطلاعات بسیار کمی در دست است.

فرضیه هایی مبنی بر اینکه درجه حرارت و فشار زیاد برای تحریک واکنش لانتانیوم بورید مورد نیاز است در سال های اخیر به نادرستی به اثبات رسیده است و حتی سؤالات بیشتری را نیز در رابطه با اینکه در هنگام تهیه پروتکل مصنوعی چه شرایطی ضروری هستند، وجود دارد.

در درک نیروهای محرک و مکانیسم تشکیل لانتانیوم هگزابورید، محققان می توانند شکل، اندازه و حتی ذرات الکترونیکی مواد شش ضلعی خود را پیش بینی و کنترل کنند.رایج ترین کاربرد لانتانیوم هگزابوراید به عنوان کاتد در صنعت می باشد و با انواع مختلفی از کاتدها نیز استفاده و همچنین مقایسه می شوند تا بتوان بهترین کاتد را با توجه به محیط و شرایط کاری انتخاب نمود!

کاتدهای سریم هگزابورید از میزان تبخیر کمتر در دمای 1700 درجه کلوین، نسبت به لانتانیوم هگزابورید برخوردار هستند، اما در دمای بالاتر از 1850 کلوین، برابر هستند.کاتدهای لانتانیوم هگزابورید تقریباً ده برابر درخشان تر از کاتد های تنگستن هستند و 10 تا 15 برابر عمر طولانی تر دارند.

دستگاه ها و تکنیک هایی که در آنها از کاتد های شش ضلعی این ماده استفاده شده است شامل: میکروسکوپ های الکترونی، لوله های مایکروویو، لیتوگرافی الکترونی، جوشکاری پرتو الکترونی، لوله های اشعه ایکس و لیزرهای الکترونیکی رایگان است.

لانتانیوم بوراید به آرامی از کاتدهای گرم شده تبخیر می شود و رسوباتی را در سیلندرها و دیافراگم ها تشکیل می دهد. این ماده یک ابررسانا با دمای انتقال نسبتاً کم 0.45 کلوین می باشد.همچنین این ترکیب به عنوان یک استاندارد برای اندازه یا کرنش در پراش پودر اشعه ایکس برای کالیبره کردن وسعت قله های پراش استفاده می شود.

جذب لانتانیوم بوراید توسط روده معمولاً ضعیف است. مانند سایر ترکیبات کمیاب زمین، قرار گرفتن در معرض مزمن این ترکیب می تواند زمان لخته شدن خون را افزایش دهد.بوریدها سموم صنعتی محسوب می شوند و بر سیستم عصبی مرکزی و کبد تأثیر می گذارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>