اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسموت

بیسموت ساب کربنات یک ترکیب شیمیایی بیسموتی و به شکل پودری سفید رنگ است که حاوی آنیون های اکسید و کربنات های آنزیمی است. از دسته کاتالیست های بیسموتی می باشد.ساب کربنات بیسموت، یک ساختار کئوردیناسیونی متشکل از بیسموت، کربن و اکسیژن است. از اسید کربنیک تهیه می شود. بیسموت در حالت اکسیداسیون به فرم کاتیونی +3 است.

بیسموت ساب کربنات به طور طبیعی به عنوان بیسموتیت معدنی وجود دارد. ساختار آن از لایه های Bi-O و CO3 تشکیل شده است. این ماده حساس به نور است.این ترکیب شیمیایی یک منبع بیسموت نامحلول در آب است که به راحتی با سایر اجزای بیسموت با گرم کردن می تواند به سایر ترکیبات بیسموت تبدیل شود.

بیسموت ساب کربنات، را می توان از واکنش بین نانوذرات بیسموت و دی اکسید کربن اتمسفر (CO2) حل شده در آب به دست آورد. ساب کربنات بیسموت تمایل به تشکیل نانوپلات ها را دارد، اما می تواند هنگامی که در حضور نانولوله های هالوی رشد می کند، به صورت نانو کره کوچک (با اندازه کنترل شده) نیز به دست آید.

pH بالا و دمای بالای محلول آبی به کاهش زمان سنتز کمک می کند. این ماده به آسانی بر روی سطح نانوذرات اکسید بیسموت باقی مانده (β-Bi2O3 و γ-Bi2O3)، حتی اگر در آب معلق نباشند تشکیل می شود.در روش سنتزی که در سال 2014 میلادی توسط محققان منتشر شد از روش انتقال توپ-آسیاب (ball-milling) مایع، برای تولید بیسموت ساب کربنات، از اکسید بیسموت استفاده شده است.

این روش به منظور حل مشکلات آلودگی محیط زیست و هزینه زیاد در فرآیند سنتی تولید ساب کربنات بیسموت ارائه شده است. علاوه بر آن، سینتیک آماده سازی این ماده نیز مورد بررسی قرار گرفته و اثر دمای واکنش، اندازه ذرات اکسید بیسموت، نسبت جامد به مایع و غلظت بی کربنات آمونیوم بر نرخ تبدیل اکسید بیسموت مورد مطالعه قرار گرفته است.

ساب کربنات بیسموت برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود یکسری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده، رادیو اکریلیک است و به عنوان پرکننده در کاترهای رادیوپیک مورد استفاده قرار می گیرد که توسط اشعه ایکس قابل مشاهده است.

در طب مدرن، زیر کربنات بیسموت با آرایه های نانولوله ای ساخته شده است که خاصیت ضد باکتریایی را نشان می دهد. همچنین از آن در آتش بازی ها استفاده می شود. این ماده ی سازنده ی شیر بیسموت است که در دهه 1930 نوعی غذای دستگاه گوارش محبوب بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>