اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسموت

بیسموت تری فلوراید یک ترکیب شیمیایی حاصل از بیسموت و فلوئور است، به شکل پودر سفید-خاکستری موحود است. این ماده از دسته کاتالیست های بیسموتی می باشد که ترکیب شیمیایی بسیار پایداری می باشد.تری فلوراید بیسموت در طبیعت به عنوان گانانیت معدنی نادر مشاهده می شود. این ترکییبب شیمیایی، یک منبع بیسموت محلول در آب برای استفاده در کاربردهای حساس به اکسیژن، مانند تولید فلز است.

ترکیبات فلوراید کاربردهای متنوعی در فناوری ها و علوم فعلی دارند، از پالایش روغن و اچ کردن تا شیمی آلی مصنوعی و در صنعت داروسازی برای تولید استفاده می گردد.بیسموت تری فلوراید در آب بی تأثیر است و تقریباً نامحلول است. کمپلکس های فلوراید به راحتی شکل نمی گیرند اما بعضی از ترکیبات مانند، BiF3.3HF و -BiF4 در NH4BiF4، شناخته شده اند. ترکیب H3BiF6 توسط آب هیدرولیز می شود و تشکیل BiOF می دهد.

در این پژوهش، عملکرد ترمودینامیکی مولکول گازی بیسموت تری فلوراید، از برآورد هندسه مولکولی و فرکانس ارتعاشات محاسبه شده است. ظرفیت گرمایی برای جامد و مایع اندازه گیری شده، و همچنین میزان آنتالپی 5.16 کیلو کالری و آنتروپی همجوشی eu5.5 به دست آمده است.

ترکیبات حاوی فلوراید دارای مصارف متنوعی در صنایع مختلف می باشند، به عنوان مثال، منیزیم فلوئورید در سال 2013 توسط محققان موسسه ماکس پلانک در زمینه اپتیک های کوانتومی که برای ایجاد یک شانه نوری مادون قرمز استفاده شد، که از میکروکنترل کننده های کریستالی تشکیل شده است، توسعه ای که می تواند منجر به پیشرفت های بعدی در طیف سنجی مولکولی شود.

فلورایدها معمولاً برای تولید آلیاژ فلزات و برای رسوب نوری نیز استفاده می شوند. بیسموت فلوراید به صورت اشکال با خلوص بالا، زیر میکرون و نانوذرات می تواند در نظر گرفته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>