اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلوراید

منگنز تری فلوراید ترکیبی معدنی و از دسته اکتیواسیون های کربن-هیدروژن است. این ماده به صورت پودر کریستالی بنفش-صورتی وجود دارد.این ترکیب برای تبدیل هیدروکربن ها به فلوروکربن ها مفید است، یعنی یک عامل فلورایزاسیون است و همچنین هیدرات و مشتقات زیادی را تشکیل می دهد.

مانند وانادیوم (III) فلوراید، منگنز تری فلوراید نیز دارای مراکز فلزی هشت ضلعی با همان فاصله پیوند M-F یکسان است. با این حال، در ترکیب منگنز تحریف شده است و از این رو سلول واحد مونوکلینیک دارای تقارن بالاتری به دلیل اثر جان-تلر می باشد.

فرم هیدرات MnF3.3H2O با تبلور MnF3 از اسید هیدروفلوئوریک به دست می آید. هیدرات این ماده به عنوان دو پلی مورف وجود دارد و گروه های فضایی P21 / c و P21 / a وجود دارند.منگنز (III) فلوراید یک منبع منگنز محلول در آب برای استفاده در کاربردهای حساس به اکسیژن، مانند تولید فلز است. ترکیبات فلوراید کاربردهای متنوعی در فناوری ها و علوم فعلی دارند، از پالایش روغن و اچ گرفتن تا شیمی آلی مصنوعی و صنعت داروسازی می باشد.

به عنوان مثال، منیزیم فلوئورید در سال 2013 توسط محققان موسسه ماکس پلانک در زمینه اپتیک های کوانتومی و برای ایجاد یک شانه نوری مادون قرمز که از میکروکنترل کننده های کریستالی تشکیل شده بود، استفاده شده است، توسعه ای که ممکن است منجر به پیشرفت های بعدی در طیف سنجی مولکولی شود.

فلوئوریدها معمولاً برای آلیاژ فلزات و برای رسوب نوری نیز استفاده می شوند. منگنز فلوراید به طور کلی در بیشتر حجم ها در دسترس است. ترکیبات با خلوص بالا این ماده، هم کیفیت و هم کارایی نوری را به عنوان معیارهای علمی بهبود می بخشد.

پودرها و سوسپانسیون های در مقیاس نانو منگنز تری فلوراید، به صورت فرم های جایگزین سطح بالا، می توانند در نظر گرفته شوند.منگنز تری فلوراید یک اسید لوئیس است و انواع مشتقات خود را تشکیل می دهد. یک مثال (K2MnF3(SO4 است. این ترکیب با سدیم فلوراید برای تشکیل هگزا فلوراید هشت ضلعی واکنش نشان می دهد:

3NaF + MnF3 → Na3MnF6

ترکیبات آلی منگنز فلوراید فلوئوراته شامل هیدروکربن های معطر، سیکلوبوتان ها و فولرن ها می باشد. در اثر گرما، منگنز تری فلوراید به منگنز (II) فلوراید تجزیه می شود.قرار گرفتن در معرض مقادیر بیش از حد منگنز می تواند منجر به انواع اختلالات روانپزشکی و حرکتی شود. به طور کلی قرار گرفتن در معرض غلظت منگنز در محیطی داری بیش از 5 میکروگرم منگنز بر متر مکعب می تواند منجر به علائم بد ناشی از این ماده خطرناک شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>