اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید

پیوالیک اسید یک یک ترکیب آلی و نوعی اسید کربوکسیلیک است که به شکل پودر سفید و بدون بو در دمای اتاق وجود دارد. بر اساس طبقه بندی مواد در وبسایت سیگما آلدریچ، این ماده از دسته اکتیواسیون های کربن-هیدروژن است.

نسبت به بیشتر استرهای گروه اسیدهای کربوکسیلیک، استرهای اسید پیوالیک به طور غیرمعمول در برابر هیدرولیز مقاوم هستند. برخی از کاربرد های این ماده ناشی از همین ثبات حرارتی است.پلیمرهای حاصل از استرهای پیوسته وینیل الکل لاک های بسیار بازتابی هستند. گروه پیوایل (اختصار piv یا PV) یک گروه محافظ برای الکل ها در سنتزهای آلی است.

پیوالیک اسید، یک اسید چرب با زنجیره کوتاه است که از اسید پروپانوئیک تشکیل شده و دارای دو ماده جایگزین متیل در موقعیت 2 است.. یک اسید چرب اشباع شده با زنجیره شاخه، یک اسید چرب با متیل شاخه دار و یک اسید چرب با زنجیره کوتاه است.

پیوالیک اسید در ابتدا توسط اکسیداسیون پیناکولون با اسید کرومیک و با هیدرولیز ترت بوتیل سیانید سنتز شده است. مسیرهای آزمایشگاهی مناسب از طریق کربنات کردن معرف Grignard و با اکسیداسیون پیناکولون از طریق کلرید ترت- بوتیل کلر انجام می شود.

اسید پیوالیک، گاهی به عنوان یک استاندارد تغییر شیمیایی داخلی برای طیف های NMR محلول های آبی استفاده می شود. در حالی که DSS بیشتر برای این منظور استفاده می شود، اما پیک های جزئی از پروتون های موجود در سه پل متیلن در DSS می توانند مشکل ساز باشند.

در یک مطالعه با دوز بالا از اسید پیوالیک (PA)، ثابت شد که این ماده باعث اختلال در عضلات اسکلتی در سگ شد و افزایش قابل توجهی (pivaloyl carnitine (PC در عضله سگ مشاهده شده، اما در عضله موش صحرایی مشاهده نشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>