اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

C18 اسید چرب و حلالیت اسید:
حلالیت در آب اسیدهای چرب اشباع با تعداد کربن یکنواخت از 8 تا 18 در دامنه دمای 60 تا 230 درجه سانتیگراد و با فشار 5 یا 15 مگاپاسکال اندازه گیری شد. فشار هیچ تأثیری قابل توجهی بر روی حلالیت ندارد. حلالیت اسیدهای چرب با افزایش دما افزایش می یابد.

شیمی50

لیپیدها همه در حلال های قطبی مانند آب حل نمی شوند، اما در حلال های آلی غیر قطبی یا قطبی ضعیف از جمله اتر، کلروفرم، بنزن و استون، محلول هستند. در حقیقت، از این چهار حلال غالباً به عنوان "حلال های چربی" یاد می شود. مولکول های زیستی دیگر مانند اسیدهای آمینه، پروتئین ها، کربوهیدرات ها و اسیدهای نوکلئیک تا حد زیادی در این حلال ها نامحلول هستند.

لیپیدها به طور گسترده ای در هر دو سیستم حیوانی و گیاهی توزیع می شوند و عملکردهای بسیار متنوعی را انجام می دهند. این ها شامل ذخیره انرژی، اجزای ساختاری (به عنوان مثال غشای سلولی)، ویتامین ها، تنظیم کننده های متابولیسم (به عنوان مثال هورمون های استروئیدی) و عوامل امولسیون کننده هستند.

اکسیداسیون اسید چرب:
متابولیسم اسیدهای چرب متشکل از فرآیندهای متابولیکی مختلفی است که شامل اسیدهای چرب، یا یک خانواده از مولکول های طبقه بندی شده در گروه درشت مغذی های چربی است. این فرآیندها را می توان به طور عمده به فرآیندهای کاتابولیکی که انرژی تولید می کنند و فرآیندهای آنابولیکی که مولکول های مهم بیولوژیکی مانند تری گلیسیرید، فسفولیپیدها، پیام رسان های دوم، هورمون های محلی و اجسام کتون را ایجاد می کنند، تقسیم کرد.

کاربردها اسیدهای چرب تالو:
این اسید در زمینه های مختلف و صنایع اولئو شیمی استفاده می شود. مانند: تهیه صابون ها، مواد آرایشی، مواد شوینده، صابون های فلزی، استرها، مواد شیمیایی میدان نفتی، رزین های آلکیدی، پاک کننده های صنعتی و سازمانی، شناورسازی سنگ معدن، مواد شیمیایی ساختمانی، مراقبت شخصی، مایعات فلزکاری، مواد شیمیایی نساجی، ترکیبات بافر کننده و مواد شیمیایی لاستیکی.

اسامی اسید های چرب غیر اشباع:

  • اسید میریستولئیک.
  • اسید پالمیتولیک.
  • اسید اولئیک.
  • گادولیک اسید.
  • اسید اروسیک.
  • اسید نروونیک.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>