اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تفاوت اسیدهای چرب اشباع و اشباع نشده چیست؟
اسیدهای چرب اشباع فاقد پیوندهای دوگانه بین اتم های کربن منفرد هستند، در حالی که در اسیدهای چرب اشباع نشده حداقل یک پیوند دوگانه در زنجیره اسیدهای چرب وجود دارد.

شیمی49

چربی های اشباع تمایل دارند در دمای اتاق و از منابع حیوانی جامد باشند، در حالی که چربی های اشباع نشده معمولاً مایع و از منابع گیاهی هستند.

اسید چرب:
اسیدهای چرب از اجزای مهم فسفولیپیدها هستند که لایه های دوسویه فسفولیپیدی را تشکیل می دهند که از آن ها تمام غشاهای سلول ساخته شده است (غشا پلاسما و غشاهای دیگر که تمام اندامک های درون سلول ها را محاصره می کند مانند: هسته، میتوکندری، شبکه آندوپلاسمی و دستگاه گلژی).

شکل اسید چرب:
اسیدهای چرب همچنین می توانند از پیوندهای شیمیایی آن ها در غشای سلول شکسته یا شکاف داده شوند، تا پیام رسان های دوم درون سلول و هورمون های محلی در مجاورت سلول ایجاد شوند.

شیممی2

تولید اسید چرب:
روغن­ ها و چربی ها ترکیباتی شیمیایی و نامحلول در آب هستند که منشأ گیاهی و یا حیوانی دارند. این مواد از نظر ساختار شیمیایی تری ­گلیسیریدهای حاصل از یک مولکول گلیسیرین و سه مولکول اسید چرب و با نوع منبعی که از آن به وجود می­ آیند، شناخته می­ شوند.

شیممی3

نوع و مقدار اسیدهای چرب موجود در روغن های مختلف متفاوت می باشد و همین امر موجب پدید آمدن انواع روغن ها در طبیعت شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>