اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرکلرات چیست؟
اکثر پرکلرات ها نمک های تجاری هستند. پرکلرات ها جامدات بی رنگی هستند که در آب محلول هستند. پرکلرات آنیون حاصل از تفکیک اسید پرکلریک و نمک های آن به هنگام انحلال در آب است. بسیاری از نمک های پرکلرات در ترکیبات غیرآبی محلول هستند.

شیمی21

یون پرکلرات کمترین واکنش را از کلرات های تعمیم یافته دارد. پرکلرات در بالاترین تعداد اکسیداسیون خود حاوی کلر است. جدول پتانسیل های کاهش چهار کلرات نشان می دهد که برخلاف انتظار، پرکلرات ضعیف ترین اکسیدان در بین این چهار کلر است.

پرکلرات و کلرات در شرایط اسیدی اکسید کننده قوی تری نسبت به شرایط اساسی هستند. بیشتر ترکیبات پرکلرات، به ویژه نمک فلزات الکتروپوزیتی مانند پرکلرات سدیم یا پرکلرات پتاسیم، تا زمانی که حرارت داده نشوند، اکسید نمی شوند.

پرکلرین، یک ترکیب شیمیایی حاوی یون پرکلرات، −ClO است. که نام آیوپاک آن هیپوکلریت کلسیم می باشد. این ماده به صورت پودری در بسته بندی های گالنی 45 کیلوگرمی به بازار عرضه می شود. گرد سفید کلر دارای 33.5% الی 39% کلر می باشد و گرانول هیپوکلریت کلسیم یا کلر پودری دارای 65 الی 70 درصد وزنی کلر قابل استفاده است.

هیپوکلریت کلسیم یک ترکیب غیر آلی با فرمول Ca(OCl)2 است. این ماده اصلی ترین ماده فعال محصولات تجاری به نام پودر سفید کننده، پودر کلر یا آهک کلر است که برای تصفیه آب و به عنوان ماده سفید کننده استفاده می شود.

این ترکیب نسبتاً پایدار است و کلر در دسترس بیشتری نسبت به هیپوکلریت سدیم (سفید کننده مایع) دارد. شکل ظاهری آن به فرم جامد سفید رنگ است. به دلیل تجزیه کند آن در هوای مرطوب، به شدت بوی کلر می دهد.

در شیمی، هیپوکلریت آنیون با فرمول شیمیایی ClO2 است. با تعدادی کاتیون ترکیب می شود و هیپوکلریت ایجاد می کند، که ممکن است به عنوان نمک های اسید هیپوکلروس نیز در نظر گرفته شود. نمونه های متداول شامل هیپوکلریت سدیم (آبژاول یا سفید کننده خانگی) و هیپوکلریت کلسیم (جز پودر سفید کننده، "کلر" استخر شنا) می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>