اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد پرکلرین در صنایع:
به عنوان ضد قارچ، ضد باکتری و ماده ضد بو در سیستم های تصفیه آب های آشامیدنی به کار می رود.

شیمی22

به عنوان معرف سفید کننده در صنعت کاغذسازی و همچنین برای تولید منسوجات مورد مصرف قرار می گیرد.

پرکلرات عمدتا به عنوان اکسید کننده دستگاه های تولید مواد شیمیایی و کنترل الکتریسیته ساکن در بسته بندی مواد غذایی استفاده می شوند.

به عنوان اکسید کننده در پیشرانه های موشک، آتش بازی و در صنایع تولید مواد شیمیایی و در برخی مهمات و برای ساخت مسابقات مورد استفاده قرار می گیرد.

از هیپوکلریت کلسیم معمولاً برای پاکسازی استخرهای شنای عمومی و ضد عفونی آب آشامیدنی استفاده می شود.

به طور کلی مواد تجاری با خلوص 65٪ تا 73٪ با سایر مواد شیمیایی موجود مانند کلرید کلسیم و کربنات کلسیم، حاصل فرآیند تولید، به فروش می رسند.

در محلول، می توان از هیپوکلریت کلسیم به عنوان ضد عفونی کننده عمومی استفاده کرد، اما به دلیل باقی مانده کلسیم، معمولاً هیپوکلریت سدیم (سفید کننده) ترجیح داده می شود.

اکسیداسیون کلر:
کلر می تواند حالت های اکسیداسیون 1-، 1+، 3+، 5+، 7+ را در نظر بگیرد. حالت اکسیداسیون اضافی 4+ در ترکیب خنثی دی اکسید کلر، ClO2، که ساختاری مشابه دارد، دیده می شود. چندین اکسید کلر دیگر نیز شناخته شده است. ساختار یون کلرید یون هیپوکلریت یون کلریت یون کلرات یون پرکلرات در شکل زیر آمده است.

تفاوت کلرات و پرکلرات چیست؟
تفاوت کلیدی بین کلرات و پرکلرات این است که کلرات آنیون حاصل از تجزیه اسید کلریک است در حالی که پرکلرات آنیون حاصل از تجزیه اسید پرکلریک است. کلرات و پرکلرات اکسیونیون های حاوی اتم های کلر و اکسیژن هستند.

ایمنی و شرایط نگهداری پرکلرین:
به دلیل حساسیت نسبت به گرما و رطوبت، باید بشکه های پرکلرین در جای خشک و خنک نگهداری شود. همچنین نگهداری آن ها در آفتاب و یا محیط گرم، خطر انجار را در پی دارد.

بشکه های پرکلرین را نباید در مجاورت با مواد بودار و قابل اشتعال مانند: بنزین، نفت، گازوئیل یا سموم کشاورزی به خصوص سم فسفره، مواد ضدعفونی کننده مانند کرئولین قرار گیرد و باید از این کار اجتناب کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>