اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور از اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه محور نیشابور‌ سبزوار جهت جلوگیری از واژگونی خودروها خبر داد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی، مجید مفیدی فر با بیان عملیات راهداری به عنوان رکن اصلی نگهداری راه ها گفت: مجموعه عوامل راهداری با تعامل، هم فکری، همدلی، استفاده درست از تجهیزات و ماشین آلات و برنامه ریزی منظم سعی در انجام خدمات مطلوب تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده های مواصلاتی دارند و با ارائه خدمات مطلوب راهداری، جاده ها مکان ایمن تری برای عبور و مرور خواهند شد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیرو این اهداف اصلاح شیب شیروانی بزرگراه نیشابور سبزوار از تابستان گذشته در دستور کار این اداره قرار گرفت و تاکنون 25 کیلومتر از مسیر این بزرگراه ایمن سازی شد.

ایمن سازی راه و جلوگیری از واژگونی خودرو در بزرگراه نیشابور سبزوار

مفیدی فر افزود: با توجه به اینکه واژگونی های ناشی از خواب آلودگی و خستگی رانندگان وسایل نقلیه، مهم ترین عامل بروز سوانح منجر به فوت و جرح در بزرگراه نیشابور سبزوار است این عملیات با 10 دستگاه ماشین آلات سنگین و 15 نفر نیروی راهدار انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور در اشاره به رشد تردد در جاده های این شهرستان تصریح کرد: راه های مواصلاتی شهرستان نیشابور بابیش از 4 هزار کیلومتر راه هم سنگ جز پرترددترین راه های ارتباطی استان بوده و در 6 ماهه نخست امسال شاهد افزایش 5/9 درصدی تردد بوده ایم.

وی گفت:در مقایسه با هشت ماه سال گذشته نسبت به سال جاری شاهد کاهش 33 درصدی آمار تلفات حوادث رانندگی در راههای برون شهری و روستایی بوده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبارات لازم کلیه پروژه های ایمن سازی ترافیک و همت راهداران پرتلاش در سطح راه های مواصلاتی شهرستان، شاهد کاهش چشم گیر حوادث و سوانح جاده ای خواهیم بود.

منبع: تین نیوز 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>