اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بایوساید بنزالکونیوم کلراید:
بایوساید بنزالکونیوم کلرید، نوعی سورفکتانت کاتیونی است که جزو دسته بندی بایوساید های غیر اکسید کننده یا (Non-Oxidative) محسوب می شود. این بایوساید بر پایه ترکیبات آمونیومی چهارتایی است که حتی در غلظت های پائین نیز موثر است.

شیمی23

این بایوساید محلول در آب است و در جلوگیری از فعالیت بعضی آنزیم های حیاتی باکتری (آنزیم هایی که در تنفس گلیکولیز نقش دارند)، همچنین رها کردن محتویات داخل باکتری به محیط، تأثیر گذار است.

با افزایش زمان تماس و غلظت بایوساید، ترکیبات حاوی نیتروژن و فسفر موجود در سلول باکتری وارد محیط اطراف می شوند و بدین ترتیب باکتری تخریب می شود. این ماده دارای خاصیت دیسپرسانتی، پخش کنندگی و از بین برندگی لجن و جلبک می باشد.

به کار بردن این بایوساید ممکن است ایجاد کف به همراه داشته باشد. به منظور تأثیر گذاری بیشتر این بایوساید توصیه می شود که آن را همراه با بایوساید غیر اکسید کننده ایزوتیازولین مصرف کنید.

از این بایوساید می توان در کلیه سیستم های کولینگ و خنک کننده مدار باز یا بسته، سیستم های آتشنشانی، حوضچه ها و استخرها و خطوط انتقال آب و غیره استفاده کرد.

تجهیزات و ظروف باید از جنس فولاد ضد زنگ، استیل 316، استیل 304، پلی پروپیلن، پلی اتیلن، پی وی سی یا تفلون باشند.

بنزآلکونیوم کلرید:
بنزآلکونیوم کلرید (BAC، BAK، BKC، BZK) که به آلکیلید متیل بنزیل آمونیوم کلرید(ADBAC) شناخته می شود، نوعی سورفکتانت کاتیونی است.

این ماده یک نمک آلی است که به عنوان یک ترکیب آمونیوم چهارتایی طبقه بندی می شودADBAC.ها در سه دسته اصلی استفاده می شوند: به عنوان یک ماده زیست کش، سورفکتانت کاتیونی و عامل انتقال فاز، این ترکیبات، مخلوطی از کلریدهای آلکیل بنزیل دی متیل آمونیوم هستند.

عمده کاربرد این ماده به عنوان ضد عفونی کننده در صنایع غذایی و به عنوان بایوساید غیر اکسید کننده بر پایه ترکیبات چهارتایی آمونیوم در صنعت است.

مزایای استفاده از بنزآلکونیوم کلراید:

  • طیف گسترده کاربردی دارد.
  • محصول مایع است و امکان استفاده از آن آسان می باشد. (تزریق)
  • خاصیت پخش کنندگی خوبی دارد یعنی دیسپرس کننده موثری است.
  • اثربخشی آن در دامنه متفاوتی از pH.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>