اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مکانیزم عملکرد گلوتار آلدئید:
مانند بسیاری از آلدئیدهای دیگر، این ماده با آمین ها و گروه های تیول که گروه های معمول عملکردی در پروتئین ها هستند، واکنش نشان می دهد. دارای عملکرد دوگانه، همچنین یک لینک دهنده بالقوه است.

شیمی27

مکانیزم عملکرد بایوساید بر پایه گلوتارآلدئید به گونه ای است که با حمله به دیواره سلولی میکرواورگانیسم، باعث اختلال در عملکرد طبیعی آن و جلوگیری از تغذیه آن می شود، که در نهایت منجر به مرگ سلول باکتری یا میکروارگانیسم می شود. همچنین در ویروس ها با حمله به اسید نوکلوئیک آن ها، منجر به از بین رفتن ویروس می شود.

بایوساید بر پایه گلوتارآلدئید:
این نوع بایوساید، ماده ای بر پایه گلوتارآلدئید که حتی در غلظت های بسیار پائین خود، از رشد باکتری های هوازی و بی هوازی و قارچ ها جلوگیری می کند. این بایوساید جزو بایوسایدهای غیراکسید کننده (Non-Oxidative) بوده و عامل آنتی باکتریال و ضدمیکروبی برای آب های صنعتی است.

این بایوساید آلدئیدی، هیچ نوع فلز سنگین یا کلروفنول ندارد. محلول در آب است و کف نمی کند. بیشترین تأثیر آن روی باکتری های بی هوازی است. غیر قابل اشتعال است و شکل ظاهری آن به صورت مایع شفاف بی رنگ است. محدوده عملکرد pH آن اسیدی و حدود 3 الی 5 است و کاملا محلول در آب می باشد.

این بایوساید در سیستم های کولینگ یا خنک کننده مدار باز که با مشکلات ناشی از باکتری های خطرناک کاهش سولفات روبرو هستند، طراحی شده است.

همچنین در رسوب زدایی میکروبی، تحت خوردگی رسوبات ناشی از باکتری های بی هوازی را کنترل می کند. در سیستم های کولینگ مدار بسته و همچنین در استخرها، خطوط انتقال آب در صنعت و سیستم های آتش نشانی و غیره نیز به کار می رود.

لازم است بدانید که تجهیزات تغذیه و انتقال این بایوساید باید از جنس فولاد ضد زنگ یا پلاستیک باشد.

فرکانس شوک به مشخصات سیستم و شدت آلودگی بستگی دارد.اما دوز مصرف کلی برای این ماده 100 ppm در نظر گرفته شده است.

شرایط نگهداری بایوساید بر پایه گلوتارآلدئید:
برای نگهداری طولانی مدت، آن را در یک مکان پوشیده و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید.

تفاوت فرمالدئید و گلوتارآلدئید:
گلوتارآلدئید اغلب با فرمالدئید اشتباه گرفته می شود. اگرچه گلوتارآلدئید و فرمالدئید دارای نام خانوادگی شیمیایی "آلدهید" هستند، اما خواص شیمیایی و سم شناسی آن ها به طور قابل توجهی متفاوت است. گلوتارآلدئید حاوی فرمالدئید نیست و حتی پس از نگهداری طولانی مدت در شرایط نامساعد، فرمالدئید آزاد نمی کند.

متانولی که به صورت خودکار به فرم پارافورآلدئید پلیمری می شود، به عنوان محلول آبی فرمالین شناخته می شود. فرمالدئید پیش ماده مهمی برای بسیاری دیگر از مواد و ترکیبات شیمیایی است. این ماده عمدتا در تولید رزین های صنعتی، به عنوان مثال: برای تخته خرده چوب و پوشش استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>