اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خاصیت آبژاول و انواع سفید کننده ها:
آبژاول یک ماده معدنی است و خاصیت بازی دارد. سفید کننده نام عمومی هر محصول شیمیایی است که در صنعت برای پاک کردن رنگ از پارچه یا الیاف یا تمیز کردن یا از بین بردن لکه ها در فرآیندی به نام سفید کنندگی استفاده می شود.

شیمی31

اغلب به طور خاص، به محلول رقیق هیپوکلریت سدیم، که "سفید کننده مایع" نیز نامیده می شود، اشاره دارد.

بسیاری از سفیدکننده ها دارای خواص ضد باکتریایی طیف گسترده ای هستند، که آن ها را برای ضدعفونی کردن مفید می کنند.

سفید کننده ضد باکتری همچنین در بسیاری از فرآیندهای صنعتی، به ویژه در سفید شدن خمیر چوب، استفاده می شود. سفید کننده ها همچنین از کاربردهای جزئی دیگری مانند: از بین بردن کپک، از بین بردن علف های هرز و افزایش طول عمر گل های شاخه بریده استفاده می کنند.

کلر، یک اکسید کننده قوی، عامل فعال در بسیاری از سفید کننده های خانگی است. از آنجا که کلر خالص یک گاز خورنده سمی است، این محصولات معمولاً حاوی هیپوکلریت هستند، که در صورت لزوم کلر آزاد می کنند. "پودر سفید کننده" معمولاً به معنی فرمولاسیون حاوی "هیپوکلریت کلسیم" می باشد.

عوامل سفید کننده اکسید کننده که فاقد کلر هستند، معمولاً بر پایه پراکسیدهایی مانند پراکسید هیدروژن، پرکربنات سدیم و پربورات سدیم است. این سفید کننده ها "سفید کننده بدون کلر"، "سفید کننده اکسیژن دار" یا "سفید کننده بدون رنگ" نامیده می شوند.

سفید کننده های کاهنده از کاربردهای خاصی برخوردار هستند، مانند دی اکسید گوگرد که برای سفید کردن پشم استفاده می شود، به عنوان گاز، از محلول های سدیم دی تیونیت و سدیم بوروهیدرید استفاده می شود.

سفیدکننده ها به طور کلی علاوه بر رنگدانه های رنگی مورد نظر، با بسیاری از مواد آلی دیگر نیز واکنش نشان می دهند، بنابراین می توانند مواد طبیعی مانند الیاف، پارچه و چرم را تضعیف کرده یا به آن ها آسیب برسانند. به همین دلیل، مصرف محصولات، تنفس بخارها یا تماس با پوست یا چشم می تواند به سلامتی آسیب برساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>