اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دترجنت آمفوتریک:
سورفاکتانت های آمفوتریک به طور کلی دارای خواص ضد باکتریایی، سمیت کم، مقاومت عالی در برابر آب سخت و سازگاری عالی با انواع سورفاکتانت ها هستند. از این رو، آن ها کاربردهای مختلفی در صنایع شوینده مانند مواد تمیز کننده پودر و مایع و شامپوها دارند.

شیمی40

فرق شوینده و ضد عفونی کننده:
مواد شوینده دارای اثر تمیز کنندگی است، در حالی که ضد عفونی کننده میکروارگانیسم های مرتبط با آلودگی را از بین می برد و یک سطح خنثی و غیر خطرناک را فراهم می کند.

دترجنت های صنعتی ضدعفونی کننده:
دترجنت های صنعتی ضدعفونی کننده همزمان دارای دو عامل شوینده و عامل ضد عفونی کننده می باشند. این دترجنت ها با اثر بر باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و سایر اورگانیسم ها، از رشد آن ها جلوگیری می کنند و یا آن ها را از بین می برند. بنابراین خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی همزمان دارند. این مواد به منظور حذف و ضد عفونی کنندگی آلودگی های عمیق استفاده می شوند.

به مواد ضدعفونی کننده ای که برای سطح پوست و بدن و همچنین در بافت های زنده کاربرد دارند، ضد عفونی کننده آنتی سپتیک (Antiseptic) می گویند.

به مواد ضدعفونی کننده عمومی که جهت ضد عفونی کردن ابزار، وسایل، لباس ها، کاشی ها، درب ها، دیوارها، وان حمام، سرامیک، دستشویی و حمام به کار می روند، گندزدا (Disinfection) می گویند. استفاده از شوینده های ضدعفونی کننده ضروری است و یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری از بیماری ها به خصوص بیماری های مسری، می باشد. دترجنت ضدعفونی کننده را باید در مقادیر کم استفاده نمود و این مواد نباید همزمان با مواد ضد عفونی کننده دیگر استفاده شوند.

شوینده های پایه حلال:
این دسته از دترجنت ها متشکل از حلال های هیدروکربنی نظیر آب هستند که برای حذف آلودگی های نظیر واکس های پایه حلال، روغن و گریس، انواع خمیرهای حلال و مایعات واکس حلال از روی سطح زمین کاربرد دارند.

از این دترجنت ها بر روی سطوح چوبی، کامپوزیت چوب، مگنزیت، لینولئوم، بتون و سنگ استفاده می شود. شوینده های پایه حلال را نباید بر روی آسفالت، مواد ترموپلاستیک، سطوح پی وی سی (وینیل) یا لاستیکی مصرف کرد. این دترجنت ها، خاصیت شویندگی بسیار بالایی دارند و در برابر اکسیداسیون مقاوم هستند. دترجنت پایه حلال دربرابر خوردگی و زنگ زدگی نیز پایدار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>