اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلراید

کروم تری کلراید یک منبع کروم محلول در آب و عالی برای استفاده های سازگار با کلریدها است که صورت پودر های کریستالی بنفش رنگ وجود دارند و بر اساس طبقه بندی سیگما آلدریچ جزو کاتالیست های کروم قرار گرفته است.

ترکیبات کلرید می توانند در هنگام ذوب یا حل شدن در آب، رسانای برق شوند و با استفاده از الکترولیز به گاز کلر و فلز می توان مواد کلرید را تجزیه کرد.آنها از طریق فرآیندهای مختلف کلرزنی تشکیل می شوند که به موجب آن حداقل یک آنیون کلر (-Cl) به صورت کووالانسی به فلز یا کاتیون مربوط متصل می شود.

کروم تری کلراید به صورت حالت های خشک و آبدار وجود دارد. کلرید کروم (III) بی آب ساختار YCl3 را اتخاذ می کند، یون های +Cr3 یک سوم از فضاهای کوچک میان هشت ضلعی ها در لایه های متناوب شبکه بسته بندی شده شبه مکعب یون های منفی کلرید را اشغال می کنند.

عدم وجود کاتیون ها در لایه های متناوب منجر به پیوند ضعیف بین لایه های مجاور می شود. به همین دلیل، بلورهای کروم تری کلراید به راحتی در امتداد صفحات بین لایه ها می چسبند، که منجر به ظاهر پوسته پوسته (میکروبی) نمونه های کروم (III) کلرید می شود.

کمپلکس های فسفین مشتق شده از تری کلرید کروم کاتالیزاسیون اتیلن تا 1 هگزان را کاتالیز می کند.یکی از کاربردهای مهم کروم تری کلراید در سنتز آلی برای تهیه درجا کروم (II) کلرید، یک معرف برای کاهش هالیدهای آلکیل و برای سنتز هالیدهای E) -alkenyl) است.

این واکنش معمولاً با استفاده از دو مول کروم (III) کلرید در هر مول هیدرید آلومینیوم لیتیوم انجام می شود، اگرچه در این مورد، اسیدهای آبی، اسید مناسب روی باشند و اسید هیدروکلریک ممکن است کافی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>