اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلراید

کروم دی کلراید یک منبع کروم محلول در آب است که در حالت خشک آن به صورت پودری سفید رنگ وجود دارد، اما نمونه های تجاری آن اغلب خاکستری یا سبز می باشد. این ماده بر اساس طبقه بندی سایت سیگما آلدریچ جزو دسته کاتالیست های کروم محسوب می شود.این ماده گزینه ای عالی برای استفاده های سازگار با کلریدها است. ترکیبات کلرید می توانند در هنگام ذوب یا حل شدن در آب، برق را از خود عبور دهند و به نوعی رسانای برق باشند.

با استفاده از فرایند الکترولیز به گاز کلر و فلز می توان مواد کلرید را تجزیه کرد. آنها از طریق فرآیندهای مختلف کلرزنی تشکیل می شوند که به موجب آن حداقل یک آنیون کلر (-Cl) به صورت کووالانسی به فلز یا کاتیون مربوط متصل می شود.

کروم دی کلراید به صورت فرمول های با خلوص فوق العاده بالا و اختصاصی قابل تهیه است. یون کلرید تعادل مایعات و pH را در سیستم های متابولیکی کنترل می کند و آنها می توانند ترکیبات معدنی یا آلی تشکیل دهند.کلرید کروم (II) به عنوان یک عامل کاهش دهنده و یک کاتالیزور در واکنش های آلی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در آبکاری فلزات و به عنوان یک معرف تحلیلی نیز به کار می رود.

کروم دی کلراید به عنوان یک عامل کاهش دهنده، از آن برای کاهش آلفا هالوکتون ها به کتون های والدین، اپوکسیدها به الفین ها، کلروئیمیدها به ایمین ها، و آلدهیدهای معطر به الکل های مربوطه استفاده می شود.کاهش فاز بخار با سایر هالیدهای فلزی توسط هیدروژن منجر به تقسیم کاملاً متقابل برای کاربردهایی به عنوان مصالح ساختاری یا ترکیباتی با خواص مفید حرارتی، مغناطیسی و مقاومت در برابر اکسیداسیون می باشد.

مواد کاهش دهنده معدنی مانند کروم (II) کلرید با مواد اکسید کننده واکنش نشان می دهند تا گرما و محصولاتی تولید کنند که قابل اشتعال، قابل احتراق و در غیر این صورت واکنش پذیر باشند، واکنش آنها با عوامل اکسید کننده ممکن است خشن باشد.ذخیره طولانی مدت محلول کروم دی کلراید می تواند منجر به انفجار شود، این امر به دلیل رشد آهسته گاز هیدروژن است که از طریق کاهش آب توسط یون (Cr (II تولید می شود، نسبت داد!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>