اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید

اسید هیدروفلوئوریک (HF) که به اسید شیشه معروف است، همان محلول هیدروژن فلوراید در آب است که یکی اسیدهای معدنی و به عنوان مواد اولیه پایه برای طیف گسترده ای از محصولات تجاری و صنعتی در جهان می باشد.به شکل مایع بی رنگ وجود دارد. کاربرد اصلی اسید هیدروفلوئوریک در ساخت فلوروکربن ها است به گونه ای که حدود 60 درصد از تولید HF در سطح جهان در این حوزه استفاده می شود.

علاوه بر این، فلوراید هیدروژن به طور گسترده ای در الکترونیک، صنعت متالورژی، تولید نفت، داروها، مواد شیمیایی و محافظت از محصولات زراعی، محصولات مصرفی، مواد شوینده، شیشه کریستال و سرامیک استفاده می گردد.

هیدروفلوئوریک اسید با واکنش یک ماده معدنی طبیعی، فلوراسپار(fluorspar)، با اسید سولفوریک تولید می شود. HF یک اسید خورنده قوی است که باید با احتیاط شدید با آن کار کرد. بنابراین ایمنی، نگرانی اصلی تولیدکنندگان و کاربران است.

بیشترین میزان مورد نیاز فرواسپار گرید اسید است که به عنوان مواد اولیه برای تولید اسید هیدروفلوئوریک استفاده می شود و ظرفیت تولید آن در سراسر جهان بیش از سه میلیون تن است.

پس از استخراج سنگ معدن فلوراسپار از معادن، ناخالصی ها خارج می شوند تا حاوی حداقل 97٪ فلوراید کلسیم باشد. بسیاری از محصولات مشترکی نیز جدا شده و جمع آوری می شوند تا انواع مختلفی از اهداف صنعتی را ارائه دهند.

فلوراسپار گرید اسید، از طریق کشتی، جاده، راه آهن یا بارگیری به صفحه های صنعتی اسید هیدروفلوریک منتقل می شود. در آنجا با اسید سولفوریک واکنش نشان می دهد تا گاز فلوراید هیدروژن تشکیل شود.

محصول یا برای استفاده به عنوان گاز مایع جمع آوری و ذخیره می شود، یا می توان آن را با آب رقیق کرد تا محلول های آبی اسید هیدروفلوئوریک تولید کند.اعضای Eurofluor تولید HF در اروپا شامل بسیاری از کشورها از جمله آلمان، اسپانیا و ایتالیا می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>