اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید

اسید هیدروفلوئوریک به طور گسترده ای در تولید فلوروکربن ها و همچنین در صنایع: الکترونیک، متالورژی، تولید نفت، داروها، مواد شیمیایی و محافظت از محصولات زراعی، محصولات مصرفی، مواد شوینده، شیشه کریستال و سرامیک به کار برده می شود.

کاربرد اصلی HF در تولید فلوروکربن است. حدود 60٪ از تولید جهانی HF در سطح جهان در این حوزه استفاده می شود.از زمان امضای پروتکل مونترال در سپتامبر 1987 میلادی، که در آن طرف ها توافق کردند که کلرو فلوئوروکربن ها (CFC) را از بین ببرند، دو پیشرفت اساسی رخ داده است:

در مرحله اول، هیدروکلروفلوروکربن ها (HCFCs) جایگزین CFC ها شدند. HCFCs با این حال هنوز هم توانایی کاهش لایه ازن را داشتند و یک راه حل واسطه برای مشکل بودند.تولیدکنندگان خیلی سریع واکنش نشان دادند تا هیدرو فلوروکربن ها (HFC) که فاقد کلر هستند، تولید شوند و پتانسیل تخلیه لایه ازن را ندارند اما پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) دارند.آخرین نسل از اولفین های فلوئوره هیدروژنه (HFO) در حال توسعه است و GWP در حال حاضر بی معنی است.

تبرید

محصول اصلی برای کاربردهای تبرید HFC 134a است که ثابت کرده است که جایگزینی عالی برای CFC 12 است. اگرچه تا حدودی محدود است، اما در هر کجا نیاز به خنک کننده، انجماد یا سایر فرآیندهای انتقال حرارت است مفید هستند. در حال حاضر HFO ها مورد استفاده قرار می گیرند تا برای کاربردهای مشابه استفاده شوند که شامل:

  • خنک کننده فرآیند، فرآوری مواد غذایی، تبرید صنعتی
  •  تبرید تجاری، تجاری و خانگی

دمیدن فوم

طیف وسیعی از پلاستیک ها، از جمله پلی اورتان و پلی استایرن، دارای خواص عایق بندی بالایی هستند. فرآیند تولید آنها به عنوان "دمیدن کف" شناخته شده است. هنگامی که "دمیدن کف" با استفاده از فلوئوروکربن ها حاصل می شود، فوم های عایق بسیار کارآمد و کم چگالی را فراهم می کند. HFC هایی که پتانسیل تخلیه اوزون ندارند، CFC ها را جایگزین کرده و HCFC را تا حدی جایگزین کرده اند. HFO برای این بخش نیز در دست ساخت است. مناطق اصلی کاربرد فوم عبارتند از:

  •  لوازم خانگی
  •  عایق ساختمان
  • عایق در حمل و نقل
  •  تهویه هوا

طیف وسیعی از مخلوط های HFC در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه کریستال

مواد اولیه اصلی مورد استفاده در ساخت تقریبا همه نوع شیشه ها، ماسه، سیلیس و کربنات سدیم است. علاوه بر این، اکسید سرب برای شیشه های کریستالی استفاده می شود.در حالت مذاب آن، شیشه، به صورت مکانیکی یا با دمیدن به شکل مورد نیاز شکل می گیرد. در بسیاری از موارد، با استفاده از چرخ الماس، یک الگوی کاملاً پیچیده ممکن است بعد از خنک شدن به سطح شیشه بریده شود.

مرحله آخر فرآیند تولید، عبور لیوان به آرامی از طریق حمام است که حاوی مخلوطی از اسید هیدروفلوئوریک و اسید سولفوریک است.محلول های آبی اسید هیدروفلوئوریک تنها اسیدهایی هستند که قادر به حل ماده اولیه سیلیس در یک زمان قابل قبول هستند. این تصفیه اسید نهایی است که به شیشه کریستال پایانی درخشش را می دهد که برای آن در سراسر جهان احترام قائل هستند!

برای تولید کنندگان و کاربران HF، ایمنی یکی از مؤلفه های اصلی و تعهد مراقبت از مسئولیت آنها است زیرا یک اسید قوی و به شدت خورنده است.از تولید تا مصرف کننده، همه جوانب پردازش، کاربری، ذخیره سازی، حمل و نقل و استفاده و همچنین جنبه های مهم بهداشت و محیط را در بر می گیرد.

به دلیل خاصیت منحصر به فرد اسید هیدروفلوئوریک، محصولات حاصل از آن برای زندگی روزمره ما ضروری است. همه آنها نیاز به انتقال از کارخانه های تولیدی به سایت های مشتریان را دارند.ایمنی قابل پیش بینی با توجه به کیفیت بالای مخازن مورد استفاده در حمل و نقل مواد از اهمیت زیادی برخوردار است.

مطابق با تعدادی از مقررات بین المللی طراحی و ساخته شده از فولاد، مخازن بالاترین ضوابط ایمنی را لازمه که برخوردار باشند. علاوه بر این، واحدهای تولیدی به طور مرتب توسط نهادهای مستقل مورد بازرسی و گواهی قرار بگیرند.در صورت بروز هرگونه حادثه، در هر کشور اروپایی که این محصول در آن حمل می شود، تکنسین های آموزش دیده ویژه ای فراخوانده می شوند تا مشاوره حرفه ای ارائه دهند و عواقب آن را به حداقل برسانند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>