اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بنزن

بنزیل تری متیل آمونیوم هیدروکسید، همچنین با عنوان تریتون B یا تری متیل بنزیل آمونیوم هیدروکسید شناخته می شود که یک نمک آمونیوم چهارم است که به عنوان یک باز آلی عمل می کند.این ماده معمولاً به صورت محلول در آب یا متانول استفاده می شود.

این ترکیب مایعی بی رنگ است، اگرچه محلول ها اغلب به رنگ زرد کم رنگ ظاهر می شود.نمونه های تجاری تریتون B غالباً بوی خاص ماهی دارند، احتمالاً به دلیل وجود تری متیل آمین است که از طریق فرایند هیدرولیز در ساختار این ماده حضور دارد.

کاربرد وسیع این ماده به عنوان معرف، کاتالیزور و اضافه شده به سایر مواد اولیه واکنش های شیمیایی در صنایع مختلف می باشد که در ادامه نمونه هایی از آنها برای شما بزرگواران آورده شده است.

هیدروکسید بنزیل تری اتیل آمونیوم، یک معرف متداول در سنتز ترکیبات آلی است. این ماده به عنوان یک باز کاتالیزور در اپوکسیداسیون کتون های اشباع نشده α و β مانند سولفانات به همراه ترت-بوتیل هیدروپروکسید، به عنوان تخریب کننده در یک گام برای رسیدن به سنتز نهایی کمپلکس آنتراسایکلینون استفاده می شود.

تریتون B می تواند ایجاد مسمومیت کند اگر شما در تماس مستقیم با آن قرار بگیرید! باعث سوختگی دستگاه گوارش می شود. بلع آن می تواند باعث تاری دید، تنگ شدن میدان دید یا نابینایی شود.

استنشاق بنزیل تری متیل آمونیوم هیدروکسید، باعث سوختگی شیمیایی دستگاه تنفسی می گردد. بنابراین رعایت اصول ایمنی قبل از کار با این ماده بسیار ضروری است.واکنش آلدل اغلب با حضور بنزیل تری متیل آمونیوم هیدروکسید، به عنوان یک عامل بازی انجام می گیرد. در سنتز محیط سیتوکالازین، یک حلقه 7 عضوی در واکنش با تریتون Bبسیار خوب عمل می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>