اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اربیم

اربیم تری کلراید یک ماده جامد بنفشه با فرمول ErCl3 است. از آن در تهیه فلز اربیم استفاده می شود. این ماده بنا بر دسته بندی های وبسایت سیگما آلدریچ جزء کاتالیست های اربیم قرار می گیرد.اربیوم تری کلراید در حالت خشک خود (بنفش رنگ) در آب محلول می باشد و در حالت هگزاهیدرات یا شش آبه (صورتی رنگ)، کمی در اتانول حل می شود.

کلرید اربیم (III) بی آب، با گرم کردن در جو کاملاً کلریدنی، مانند کلر یا کلرید هیدروژن، از هگزاهیدرات تشکیل می شود و در غیر این صورت کلرید اکسید اربیوم، ErOCl تشکیل می شود.یک روش آماده سازی جایگزین این است که Er2O3 موجود و در دسترس را با NH4Cl اضافی واکنش دهید تا نمک میانی NH4)3ErCl6) به علاوه آمونیاک و آب تولید شود.

این نمک با توجه به هیدرولیز پایدار است و می تواند تحت خلا تجزیه شود و اربیوم تری کلرید بی آب را، با از دست دادن آمونیاک و HCl گازی تولید کند.استفاده از کلرید اربیم (III) به عنوان یک کاتالیزور در آسیلاسیون الکل ها و فنل ها و عملکردی شدن آمین از فورفورال نشان داده شده است.

این ترکیب، یک کاتالیزور برای واکنش های نوع Friedel-Crafts است و می تواند به جای کلرید سریم (III) برای کاهش Luche استفاده شود.در سال 2007 میلادی، مقاله ای توسط محققان ایتالیایی به چاپ رسید که در آن، نقش اربیم تری کلراید به عنوان کلرید یک کاتالیزور قدرتمند مورد بررسی قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>