اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکسید

گالیوم اکسید یک ترکیب غیر آلی است که به صورت پودر سفید رنگ وجود دارد. از اکسید گالیوم (III) در ساخت گارنت گدولینیوم گالیوم به عنوان بستری در حافظه های حوزه حباب استفاده می شود.این گونه دستگاه ها، تجهیزات کوچکی هستند که به قدرت ذخیره سازی مورد نیاز سایر دستگاه های حافظه نیاز ندارند.

اکسید گالیم (III) ماده اولیه ای برای تهیه Sr2CuGaO3S، نمونه ای از یک گالیوم هرمی شکل مربع نادر است. این ترکیب همچنین در تجزیه و تحلیل طیفی و تهیه گالیم آرسنید برای ساخت نیمه هادی ها استفاده می شود.

β-Ga2O3 با حرارت دادن نیترات، استات، اگزالات یا سایر مشتقات آلی بالاتر از 1000 درجه سانتیگراد تهیه می شود. لایه های نازک اپیتاکسیال β-Ga2O3 را می توان در دمای بین 190 درجه سانتیگراد تا 550 درجه سانتیگراد روی بستر یاقوت کبود رسوب داد.

α-Ga2O3 را می توان با حرارت دادن β-Ga2O3 در 65 کیلو بار و 1100 درجه سانتی گراد به دست آورد. فرم هیدراته را می توان با تجزیه هیدروکسید گالیم رسوب زده و "پیر" در دمای 500 درجه سانتیگراد تهیه کرد.γ-Ga2O3 با گرم شدن سریع ژل هیدروکسید در 400-500 درجه سانتی گراد تهیه می شود. شکل کریستالی بیشتری از این چند شکلی را می توان مستقیماً از فلز گالیوم و گرما تهیه کرد.

δ-Ga2O3 با حرارت دادن Ga(NO3)3 در 250 درجه سانتی گراد به دست می آید. ε-Ga2O3 با حرارت دادن δ-Ga2O3 در 550 درجه سانتی گراد تهیه می شود. فیلم های نازک ε-Ga2O3 با استفاده از اپیتاکسی فاز بخار فلز آلی با استفاده از تری متیل گالیم و آب روی بسترهای یاقوت کبود در دمای بین 550 تا 650 درجه سانتیگراد رسوب می کنند.

در مقاله ای که در سال 2005 منتشر شده است، محققان کاربرد روش سل ژل در سنتز اکسید گالیم (III) را مورد بررسی قرار داده اند که می توانید با کلیک بر روی لینک منبع شماره 2 فایل اصلی آن را تهیه کنید.استفاده از اکسید گالیم (III) در لیزر، فسفر و مواد لومینسانس مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین از آن به عنوان مانع عایق در اتصالات تنگ استفاده شده است.

ساختار مونوکلینیک β-Ga2O3 در حسگرهای گاز و فسفرهای لومینسانس استفاده می شود و می توان آن را برای پوشش های دی الکتریک سلول های خورشیدی استفاده کرد. این اکسید پایدار همچنین پتانسیل اکسیدهای رسانای شفاف ماوراء بنفش عمیق، و کاربردهای ترانزیستور را از خود نشان داده است.

لایه های نازک ε-Ga2O3 که در یاقوت کبود، رسوب داده شده است، کاربردهای بالقوه ای را به عنوان آشکارساز نور خورشیدی نشان می دهد. β-Ga2O3 در تولید کاتالیزور Ga2O3-Al2O3 استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>