اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سولفید

گالیوم سولفید یک منبع گالیم محلول در آب و اسید برای استفاده های سازگار با سولفات ها است. ترکیبات سولفات، نمک ها یا استرهای اسید سولفوریک هستند که با جایگزینی یک یا هر دو هیدروژن با یک فلز تشکیل می شوند.

اکثر ترکیبات سولفات فلز برای استفاده هایی مانند تصفیه آب به راحتی در آب حل می شوند، برخلاف فلوریدها و اکسیدهایی که تمایل به نامحلول بودن ندارند. فرم های آلی فلزی در محلول های آلی و گاهی در محلول های غیر آلی محلول هستند.

یون های فلزی همچنین می توانند با استفاده از نانو ذرات معلق یا پوشش داده شده سنتز شوند و با استفاده از اهداف پراکندگی و مواد تبخیر برای استفاده هایی مانند مواد انرژی خورشیدی و سلول های سوختی رسوب کنند.

گالیم تری سولفید می تواند از طریق واکنش دادن عناصر در دمای بالا یا به صورت جامد سفید با گرم کردن گالیوم در جریان H2S در دمای بالا (950 درجه سانتیگراد) تهیه شود. همچنین می تواند با واکنش حالت جامد GaCl3 و Na2S تهیه شود.

روش تولید می تواند فرم چند شکلی تولید شده را تعیین کند، واکنش Ga(OH)3 با H2S در دماهای مختلف گزارش می شود که بسته به دما، α- 1020 K، β- 820 K و γ- بالاتر از 873 درجه کلوین چند شکل متفاوت تولید می کند.

تشکیل Ga2S3 در دمای بالا نامتناسب است و سولفید غیر استوکیومتری را تشکیل می دهد و برای (Ga4Sx (4.8

گالیم تری سولفید در چهار شکل وجود دارد، α (شش ضلعی)، α ‘(تک بالینی)، β (شش ضلعی) و γ (مکعب). شکل آلفا زرد است. ساختارهای کریستالی مربوط به ساختارهای ZnS با گالیم در موقعیت چهار ضلعی است.اشکال آلفا و بتا با آنالوگ های آلومینیومی خود ساختار هستند. اعتقاد بر این است که تشابه در شکل کریستالی گاما با اسفالریت (مخلوط روی)، غنی سازی گالیوم در سنگ معدن های اسفالریت را توضیح می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>