اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

کشورهای مختلفی که امکان ورود مهاجران را دارند، فرصت های بسیاری را به افرادی که مایل به مهاجرت هستند ارائه می دهند. درواقع، این فرصت ها راهی برای تشویق مردم به انتخاب آن کشور است؛ به عنوان مثال برخی از کشورها به اتباع خارجی که در کشورشان کار می کنند فرصت اقامت دائم می دهند یا در برخی موارد، شهروندان قانونی آن کشور می شوند و از کلیه مزایایی که آن کشور برای شهروندان خود فراهم کرده است، برخوردار می شوند.

ایرانیانی که با هدف اشتغال تصمیم به مهاجرت می گیرند بهتر است به کشورهایی مانند سوئیس، استرالیا، آلمان، کانادا، دانمارک، نروژ و ایرلند مهاجرت کنند. به این دلیل که کانادا دارای برنامه خود اظهاری است که در آن متقاضیان بر اساس تجربه کاری، تحصیلات، مهارت های زبانی رتبه بندی می شوند و می توانند با توجه به تخصص و تجربه کاری خود اقامت دائم دریافت کنند. همچنین دانمارک از طریق طرح لیست مشاغل موردنیاز مجوزهای کار و اقامت فوری را به مهاجران ارائه می دهد. سوئیس بهترین اقتصاد را دارد و نهایتاً رفاه اجتماعی، شرایط مناسب اقتصادی و نرخ پایین بیکاری در استرالیا بهترین شرایط را برای مهاجران فراهم می کند.

همچنین عوامل بسیاری ازجمله هزینه دانشگاه، هزینه های زندگی، زبان محلی، رتبه بندی دانشگاه، دسترسی به ویزا و امکان فرصت های شغلی و مهاجرت، باعث شده است که برخی از کشورها برای تحصیل دانشجویان ایرانی بهترین گزینه باشند. لیستی از برترین کشورها برای دانشجویان ایرانی شامل استرالیا، کانادا، مالزی، انگلستان، آلمان، نروژ، ترکیه، هلند، فرانسه، اسپانیا و آمریکا می باشد.

اگر به دنبال کشورهایی هستید که روند مهاجرت برای مسلمانان در آن ها راحت تر باشد، بهتر است کشورهایی را که به شخصیت فرد، مهارت و استعداد او اهمیت بیشتری می دهند، در اولویت قرار دهید. همچنین مهاجرت ایرانیان به کشورهای که ازلحاظ دینی امنیت داشته باشند مانند ترکیه، آلمان، سنگاپور، مالزی، کانادا، استرالیا نسبت به کشورهای عربی گزینه های بهتری است.

1.کانادا

کانادا حدود دو پنجم قاره آمریکای شمالی را اشغال می کند و پس از روسیه دومین کشور بزرگ جهان است. این کشور دارای جمعیت کمی است و بیشتر 35.5 میلیون ساکن آن در 125 مایلی مرز ایالات متحده زندگی می کنند. بیابان گسترده کانادا در شمال و همچنین اعتبار این کشور در استقبال از مهاجران، نقش مهمی در هویت کانادایی دارد.

2.سوئیس

سوئیس، که به طور رسمی فدراسیون سوئیس نامیده می شود، کشوری کوچک در اروپای مرکزی است که از 16000 مایل مربع کوه های آلپ، دریاچه ها و دره های یخچال زده شده تشکیل شده است. این یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و قرن ها به دلیل بی طرفی شناخته شده است.

3.سوئد

پادشاهی سوئد که در نروژ از غرب و دریای بالتیک در شرق قرار دارد، در بیشتر شبه جزیره اسکاندیناوی گسترش می یابد و یکی از مناسب ترین کشورها برای مهاجران است.

4.استرالیا

این کشور شامل برخی از جزایر، از جمله تاسمانی است. مردم بومی حداقل 40 هزار سال قبل از اولین شهرک سازی انگلیس در قرن 18 در این سرزمین حضور داشتند.

5.آلمان

آلمان، پرجمعیت ترین کشور در اتحادیه اروپا، دارای یکی از بزرگ ترین اقتصادهای جهان است و از زمان اتحاد مجدد، شاهد رشد مداوم نقش خود در جامعه بین المللی است. این کشور اروپای مرکزی با 9 کشور همسایه است و چشم انداز آن از دشت های شمالی که به دریای شمال و دریای بالتیک تا آلپ باواریا در جنوب می رسد متفاوت است.

6.ایالات متحده

ایالات متحده آمریکا یک کشور آمریکای شمالی است که غالب ترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان است. به همین ترتیب، اثر فرهنگی آن در سراسر جهان گسترش می یابد، که عمدتا توسط فرهنگ عامه پسند آن در موسیقی، فیلم و تلویزیون هدایت می شود.

7.نروژ

پادشاهی نروژ غربی ترین کشور در شبه جزیره (Island) اسکاندیناوی است که بیشتر از مناطق کوهستانی تشکیل شده است. تقریباً تمام جمعیت آن در جنوب، اطراف پایتخت اسلو، زندگی می کنند.

8.دانمارک

پادشاهی دانمارک در قرن دهم ظهور کرد و شامل دو کشور جزیره ای آتلانتیک شمالی، جزایر فارو و گرینلند است. همراه با سوئد و نروژ، اسکاندیناوی، منطقه ای فرهنگی در شمال اروپا را تشکیل می دهد.

9.هلند

هلند که در حاشیه اروپای غربی واقع شده است، یک جلگه دشتی ساحلی است و دارای آسیاب های بادی است که مشخصه توسعه آن در اطراف آب است. سه رودخانه مهم اروپایی - راین، میوز و شلده - از طریق همسایگان آلمان و بلژیک به بندرهای شلوغ این کشور می روند.

10.فنلاند

فنلاند یکی از شمالی ترین کشورهای جهان محسوب می شود.این کشور دارای مرز مشترک با کشور روسیه می باشد.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>