اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

مهاجرت توریستی یک نوع روش مهاجرتی است که از طریق دریافت ویزای مهاجرتی امکان پذیر می باشد. ویزای توریستی یا ویزای مهاجرتی، یک سند مشروط است که توسط کشورها به افراد داده می شود تا بتوانند در مدت معین در قلمرو آن ها سکونت داشته باشند. در حقیقت ویزای گردشگری، تحت قوانین ثابت، زمان معین را برای گردشگر تعیین می کند و پس از تمام شدن دوره ویزا، گردشگران باید قلمرو کشور خارجی را ترک کنند. در تعیین مدت زمان معین شده در ویزای توریستی عواملی نظیر قوانین کشور، تعداد بازدید کنندگان مجاز، حقوق فردی و غیره تأثیرگذار است. ویزای مهاجرتی می تواند مقدمه ای برای دریافت ویزای کار باشد، چرا که تعداد متقاضیان برای مهاجرت به نقاط مختلف جهان برای کار بسیار زیاد است.

هر سفر توریستی با دریافت ویزا امکان پذیر می باشد. ویزا مجوز واقعی ورود به یک کشور خارجی است که در هر زمان امکان لغو آن وجود دارد. ویزای توریستی معمولًا به شکل یک برچسب می باشد که در پاسپورت گردشگران صادر می شود. استفاده از پاسپورت و ویزای مهاجرتی برای مهاجرت توریستی از سال های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. با استفاده از روش مهاجرت توریستی، گردشگران به کشورهای مختلف سفر می کنند و شرایط زندگی و سطح رفاهی کشور را به طور کامل مورد ارزیابی قرار می دهند؛ سپس می توانند به راحتی برای خدمات مهاجرتی و اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

درخواست های ویزای توریستی برای استفاده از روش مهاجرت توریستی در حقیقت پیش از رسیدن به کشورهای مقصد، با در نظر گرفتن شرایط متقاضی، امنیت مالی، اهداف سفر و جزئیات دیگر در نظر گرفته می شود. در روش مهاجرت توریستی، توریست، ها و گردشگران، پس از ورود به یک کشور خارجی باید مورد بازرسی و تأیید صلاحیت قرار گیرند. همچنین برخی از کشورها تاریخ خروج توریست ها از کشور را صادر می کند. آنچه در مهاجرت توریستی اهمیت دارد این است که برخی از ویزاهای توریستی پس از ورود یا درخواست قبلی توسط فرد متقاضی از سوی سفارت یا کنسولگری یک کشور خاص و یا از طریق متخصصان و موسسات خدمات مهاجرتی و صدور ویزا بررسی و تأیید می گردد؛ به این ترتیب، سفارتخانه ها و کنسولگری ها در حقیقت مراکز اصلی هستند که ویزای توریستی صادر می کنند.

همچنین خدمات ویزای توریستی به علاوه هزینه های اضافی برای آنها از طریق سفارت امکان پذیر است. اگر موسسات دیگری، هر گونه هزینه اضافی از متقاضی مهاجرت توریستی درخواست کند، یک اقدام قانونی محسوب می شود.
در روش مهاجرت توریستی این محدودیت وجود دارد که ممکن است سفارت یک کشور مقصد در کشور مبدا وجود نداشته باشد؛ به این ترتیب، لازم است متقاضیان گردشگری به کشور مورد نظر، کشور سوم را برای صدور ویزای توریستی انتخاب کنند. نیاز و یا عدم نیاز به ویزای توریستی به طور کلی به شرایط حق شهروندی متقاضی، مدت زمان اقامت در کشور مورد نظر و اهداف فرد بستگی دارد. ویزای توریستی در مهاجرت توریستی به چند دسته مختلف تقسیم می شود؛ معروفترین ویزای گردشگری که با نام ویزای گردشگری شنگن شناخته می شود، یک مدرک معتبر برای سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. در حال حاضر این روش مهاجرت توریستی یکی از محبوب ترین و متداول ترین روش های مهاجرتی به اروپا می باشد.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>