اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

یکی از روش های مهاجرتی که به مهاجران متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی امکان می دهد تا بتوانند سریع تر ویزای خود را دریافت کرده و بتواند در مدت زمان معلوم اقامت موقت و یا دائم یک کشور را به دست آورند استفاده از شرایط مهاجرت با شرایط خاص است. در این روش مهاجرتی متقاضیان مهاجرت باید دارای یک امتیاز ویژه، مهارت، تخصص و یا برتری قابل تمایز با سایر مهاجران داشته باشند. این افراد باید در مهارت های حرفه ای یا ورزشکاری، مدال های جهانی کسب کرده باشند یا باید به عنوان نخبه های برتر علمی رتبه های بالا در المپیادهای علمی به دست آورده باشند و یا باید در یکی از رشته های هنری یا فنی دارای تخصص و مهارت حرفه ای باشند. همچنین متقاضیان مهاجرت از طریق مهاجرت واجد شرایط باید دارای ایده های کارآفرینی و استارتاپی بسیار فوق العاده با سودآوری بالا باشند. اگر افراد یکی از این شرایط را داشته باشند به راحتی می توانند برای مهاجرت، درخواست خود را اعلام کنند.

در حال حاضر کشورهایی شامل مهاجرت با شرایط خاص می شوند که ظرفیت مهاجرپذیری از این روش را داشته باشند. در حال حاضر مهاجرت شرایط خاص از طریق کارآفرینی و استارتاپ ها یکی از زیرشاخه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری محسوب می شود. کشورهایی که دارای ظرفیت ها و فرصت های اشتغال زایی و کارآفرینی داشته باشند برای دریافت ویزای مهاجرتی بسیار ساده تر در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار خواهند گرفت.

به عبارت دیگر اگر شما واجد یکی از شرایط فوق باشید، قطعاً کشورهای زیادی را خواهید یافت که ظرفیت های پذیرش شما را داشته باشند. برخی از این کشورها عبارت است از: استرالیا، نیوزلند، کانادا، آفریقای جنوبی، آلمان، اتریش، فنلاند و غیره. پرداختن به مسئله استارتاپ و کارآفرینی به عنوان یکی از مسائل اقتصادی برای هر کشوری مجزا بوده از حوصله این بحث خارج خواهد بود اما تا حدی که بتواند اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و به شما کمک کند که بدانید چگونه می توانید از طریق شرایط خاص برای کارآفرینی و استارتاپ ها به کشورهای دیگر مهاجرت کنید، مطالبی را برای شما بیان می کنیم.

یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت از طریق کسب و کار کارآفرینی استارت و شرایط خاص کشور کانادا است. اگر شما یک ایده کارآفرینی دارید و یا تمایل به راه اندازی استارت آپ سودآور هستید، کشور کانادا برای شما بهترین گزینه است. این کشور، برنامه ریزی های منظمی را برای پذیرش کارآفرینان و ارائه راهکارهایی برای تسهیل مهاجرت آنان فراهم کرده است. کشور کانادا یک برنامه جذاب کارآفرینی در سراسر جهان طراحی کرده که موجب شده افراد زیادی از سراسر جهان متقاضی مهاجرت به کانادا باشند. به عبارت ساده، کشورها با برنامه ریزی دقیق توانسته اند برای ایجاد کسب و کار در سطح جهان رقابت کنند. کارآفرینانی که واجد شرایط دریافت برنامه ویزا باشند، تکلیف درخواست آنها در عرض چند هفته مشخص می شود و می توانند ویزای کارآفرینی کانادا را به دست آورند. پس از دوره مشخص، افراد می توانند اقامت دائم کانادا و حقوق شهروندی را به دست آورند.

اگر قصد کارآفرینی در کانادا و یا سرمایه گذاری در آنجا را دارید باید از طریق صندوق سرمایه گذاری ملی در کانادا اقدام کنید. برنامه های مدون و مشخصی از طریق صندوق سرمایه گذاری کار برای کارآفرینان و سرمایه گذاران اعلام می شود. قبل از هرگونه اقدام برای استارت اپ و کارآفرینی و مهاجرت از طریق شرایط خاص به کانادا باید از تمام قوانین و جزئیات برنامه اطلاع داشته باشید.

گام اول در ویزای کارآفرینی و استارت آپ و دریافت ویزای مهاجرتی با شرایط خاص این است که گروه های مربوطه یا صندوق های مالی را متقاعد کنید که حرفه تخصصی یا ایده کسب و کار و استارت آپ شما ارزش سرمایه گذاری را دارد. اگر مسئولان به خوبی توجیه شوند که ایده های شما برای کشور آنها سود آور است گروه های سرمایه گذاری را به شما معرفی کنند و هر آنچه در اختیار دارید و هر آنچه نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهند داد. به طور مثال طرح های صنعتی که بتواند بخش عظیمی از نیاز جهان را تامین کند در این دسته قرار می گیرند.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>