اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

مرحله بعدی برای دریافت ویزای شینگن، پر کردن فرم است که باید آن را به سفارت ارائه دهید. معمولاً فرم مورد نیاز در وب سایت های موسسات مهاجرت و یا وب سایت سفارت و کنسولگری وجود دارد. شما می توانید فرم را دانلود کرده و آن را به طور کامل و البته صحیح پر کنید. فرم درخواست اخذ ویزای شینگن به همان فرمتی است که در ویزای معمولی به افراد ارائه داده شده است. شما باید اطلاعاتی نظیر اطلاعات شخصی و هویتی، سوابق کاری و تحصیلی، اعلام هدف از ورود به منطقه شینگن و جزئیات دیگر را به طور کامل در فرم وارد کنید.

اگر فرم اخذ ویزا را به صورت آنلاین تکمیل می کنید حتما تمام قسمت ها را کامل کرده و همچنین از دستورالعمل های که به شما ارائه شده اند که چگونه باید فرم را پر کنید استفاده کنید. به یاد داشته باشید در پایان فرآیند آنلاین، حتما یک نسخه برای خود چاپ کنید و کد رهگیری را همیشه در اختیار داشته باشید. مدارکی که برای دریافت ویزای شینگن نیاز دارید عبارت است از ارائه فرم تکمیل شده، 2 قطعه عکس پرسنلی، مجوز ورود به کشور، عدم سوء پیشینه، گواهی تمکن مالی، ارائه گردش صورت حساب و غیره.

در مرحله بعدی پس از پذیرفته شدن از سوی سفارت باید در جلسه مصاحبه دریافت ویزا شرکت کنید. در این مصاحبه سوالاتی از تمام حوزه های مربوط به محل اقامت، سوالات هویتی، هدف از سفر و غیره از شما پرسیده می شود. زمان مصاحبه ممکن است تا 15 دقیقه طول بکشد. در تمام مدت زمان مصاحبه شما باید پاسخ های صحیح و درست بدهید، در غیر این صورت درخواست شما ریجکت خواهد شد. نمونه ای از مهم ترین سوالاتی که در مصاحبه ویزای شینگن از شما پرسیده می شود به این صورت است:

  • قصد سفر به کدام کشورهای حوزه شینگن را دارید؟
  • آیا اعضای خانواده یا دوستان شما در اروپا سکونت دارند؟
  • هدف شما از این ملاقات یا سفر چیست؟
  • چه کسی برای حمایت شما هزینه ها را پرداخت خواهد کرد؟
  • آیا ازدواج کرده اید؟ اگر بله، همسر شما چه شغلی دارد؟ چه مدت است که ازدواج کرده اید؟
  • آیا فرزندی دارید؟ اگر پاسخ، بله است، باید شرح دهید که فرزندان شما مشغول به چه کاری هستند؟
  • چه مدت می خواهید در اروپا بمانید؟
  • در چه محلی اقامت خواهید نمود؟
  • مدارک تحصیلی شما چیست؟
  • از چه شرکتی پذیرش دریافت کرده اید؟

مرحله بعدی پس از مصاحبه، این است که هزینه ویزا را باید پرداخت کنید. کشورهای عضو حوزه شنگن هزینه ویزا و مبلغ آن را مشخص کرده اند. اگر هزینه دیگری لازم است پرداخت شود حتماً به متقاضی دریافت ویزا اعلام می گردد. در حال حاضر هزینه ویزای شینگن، 60 یورو برای هر نفر است. کودکان و افرادی دیگر که مجبورند هزینه های کمتر به صورت رایگان را پرداخت کنند بسته به شرایط آنها حتما مشخص می شود. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات ویزای شینگن حتما لازم است هزینه های ویزای شینگن، افزایش یا کاهش آن و حتی شرایط معافیت را به دقت بررسی کنید تا متوجه شوید که شرایط شما با کدام دسته سازگار است.

پس از اینکه تمام مراحل انجام شد و در مصاحبه شرکت کردید باید منتظر بمانید تا پاسخ أخذ ویزای خود را دریافت کنید. اگر چه در اغلب موارد، دریافت ویزا بیشتر از 15 روز تولید می کشد اما ممکن است این زمان تا حدود 30 روز بستگی به قوانین و مراحل قانونی هر کشور به طول بیانجامد.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>