اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

طبق یک نظرسنجی در سال 2018، از 18 کشور که بیش از نیمی از مهاجران جهان را در خود جای داده اند نشان داده که اکثر مردم عقیده دارند مهاجرت می تواند زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کند. مهاجرانی که به کشورهای مهاجر پذیر مهاجرت کرده اند، این عامل را یک قدرت برای کشورهای مهاجر پذیر به شمار می آورند. در این میان، بزرگ ترین کشورهای مهاجرپذیر شامل ایلات متحده آمریکا، آلمان، انگلستان، فرانسه، کانادا و استرالیا هر کدام در سال 2017 بیش از 7 میلیون مهاجر را میزبانی کرده اند. یک نظریه دیگر در این مورد می گویند، اکثریت کشورهای مورد بررسی نظیر مجارستان، یونان، آفریقای جنوبی و روسیه مهاجران را به عنوان یک عامل ایجاد مسئولیت به شمار می آورند. در این کشورها معمولاً حدود 5 میلیون نفر مهاجر وجود دارد.

مهاجرانی که در کشورهای لهستان و ایتالیا زندگی می کنند عقیده دارند اکثر کشورهای اروپایی مسئولیت بیشتری برای مهاجرت مهاجران متحمل می شوند. در کشورهای اروپایی، مسئولیت پذیری برای مهاجران حدود 20 و 31 درصد ذکر شده است. طبق نظرسنجی ها مشخص شده ایالات متحده آمریکا با آمار 59 درصدی، بیشترین تعداد مهاجران را از طریق جذب نیروی کار به خود اختصاص داده است. البته حدود 34 درصد از مهاجران از مشاغل و مزایای اجتماعی خوبی برخوردار می شون.د این دیدگاه از سال 1990 نسبت به مهاجران در ایالات متحده آمریکا تغییرات زیادی پیدا کرده است. از دیدگاه مردم آمریکا، مهاجران بار مسئولیتی سنگینی را به کشورشان تحمیل می کنند.

این در حالی است که نتایج عمومی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نتایج دیگری را مطرح کرده است. دیدگاه عمومی نسبت به مهاجران از سال 2014 در کشور های اروپا بسیار پیشرفت کرده است، به طوری که این کشورها مهاجرت را عامل رشد و پیشرفت اوضاع کشور خود می دانند. در سال 2015 بیش از صدها هزار پناهنده به کشورهای اروپایی وارد شدند. به این ترتیب، کشورهایی نظیر یونان، آلمان و ایتالیا، سه کشور اروپایی مهاجرت پذیر بودند که با درآمد بالایی مواجه شدند.

نظرسنجی نشان داد که افکار عمومی در کشور فرانسه، انگلیس و اسپانیا در جهت مخالف حرکت کرده است. به این صورت که در سال 2015 تعداد بیشتری پناهنده به این کشورها وارد شده اند. در هر سه کشور در سال 2018 اکثریت مردم بر این نظر بودند که مهاجران می توانند اوضاع کشور را ارتقا دهند و موجبات پیشرفت آن ها را فراهم کنند. البته تعداد مهاجران در سراسر یک کشور مهاجرپذیر به طور مساوی تقسیم می شود. مهاجرانی که امکان مالی قوی داشته باشند و یا از مهارت و حرفه برخوردار باشند در جامعه درآمد بالاتری دارند. همچنین دانشجویان و افراد تحصیل کرده از موقعیت بهتری برخوردار هستند.

افرادی که به کشورهای دیگر مهاجرت کردند در این نظرسنجی، عقاید متفاوتی دارند برخی بر این باور هستند که نتیجه مثبت یا منفی، رضایت مهاجران از زندگی در یک کشور خاص را به دنبال دارد. همچنین توجه به این امر اهمیت دارد که مهاجران تا چه اندازه می توانند با فرهنگ و عقاید یک کشور مهاجرپذیر هماهنگ باشند؛ به طور مثال مهاجرت به کشور ژاپن، مکزیک، آفریقای جنوبی، آمریکا، فرانسه و سوئد احتمال بیشتری دارد که مهاجران بتوانند فرهنگ رسمی کشور را بپذیرند. البته برخی از مهاجران تمایل دارند در جهت عقاید خود در کشورهای مهاجرپذیر زندگی کنند. بیش از 75 درصد نظرسنجی ها نشان داده است که اکثر مردم تمایل به سازگاری با قوانین کشورهای مهاجرت پذیر را دارند. در آمار دیگری که در این زمینه ثبت شده، در 7 کشور مهاجرپذیر شامل مجارستان، روسیه، یونان، ایتالیا، آلمان، لهستان و استرالیا، اکثر مهاجران تمایل دارند که در عقاید خود پا برجا بوده و متمایز با فرهنگ مردم زندگی کنند.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>