اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل ونقل دریایی

شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه در سال 2018 در کسب در آمد به رکورد جدیدی بالاتر از حد نصاب بازار حمل‌ونقل دست یافت.این شرکت در سال گذشته میلادی به در آمدی معادل 23.5 میلیارد دلار دست یافت که نسبت به سال 2017 میلادی، 11.2 درصد افزایش داشته است. از سوی دیگر تامین سوخت و هزینه‌ها روند کاهشی داشته است.

بر اساس این گزارش شرکت CMA CGM برای کاهش هزینه 1.2 میلیارد دلاری در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

Rodolphe Saadé مدیر اجرایی شرکت CMA CGM گفت: شرکت در سال 2018 میلادی در رقابت سخت و دشوار، رشد چشمگیری را به ثبت رساند و علی رغم افزایش قیمت نفت، سود ناخالص شرکت بالاتر از میانگین سود بخش صنعت قرار گرفت. وی افزود: این خط کشتیرانی استراتژی نوآوری و حمل‌ونقل دیجیتالی خود را ادامه خواهد داد.با وجود چالش‌های سیاسی در سال 2019 میلادی، خوشبختانه دیدگاه‌های تجاری در این زمینه مثبت به نظر می‌رسند به همین جهت شرکت با هدف کسب سود به توسعه خود ادامه خواهد داد و در این ارتباط طرح کاهش هزینه  1.2 میلیارد دلاری به اجرا در خواهد آمد.

از سوی دیگر CMA CGM بر اساس بیانیه‌ای اعلام کرد:  قیمت سوخت در سال 2018 میلادی با افزایش 33 درصدی در شیب صعودی قرار گرفت، که این امر سود ناخالص شرکت را تحت تأثیر قرار داد.

شایان ذکر است: با اینکه هیچ جزئیاتی از برنامه‌های کاهش هزینه‌های خط کشتیرانی شرکت CMA CGM ارائه نشده است اما به نظر می‌رسد که برای بهینه سازی تجارت‌های غیر سود آور، منطقی کردن خدمات و رقابت با برندهای مشابه اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>