اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سولفات

ایندیوم سولفات نمک سولفات فلز ایندیم است که به صورت پودر سفید-خاکستری وجود دارد. این ماده بی آب جامد، دارای دو شکل بلوری است.این ماده هنگامی که با جابه جایی شیمیایی گاز کلر در 848 درجه کلوین ایجاد می شود، دارای فرم مونوکلینیکی است. فرم دمای بالا این ماده که در 973 درجه کلوین رسوب داده می شود، دارای فرم شش ضلعی یا رومبوهدرال می باشد.

سولفات ایندیوم در اثر واکنش فلز ایندیوم، اکسید آن یا کربنات آن با اسید سولفوریک ایجاد شود. بیش از حد اسید قوی لازم است، در غیر این صورت نمک های پایه نامحلول تشکیل می شوند.از آنجا که سولفات ایندیوم جامد می تواند بی آب باشد، یا به شکل پنتاهیدرات با پنج مولکول آب یا یک غیرهیدرات با نه مولکول آب در آید. سولفات ایندیوم در تولید مواد حاوی ایندیم یا ایندیم استفاده می شود.

سولفات ایندیوم یک ماده شیمیایی موجود در بازار است که می توان از آن برای آبکاری فلز ایندیم، به عنوان ماده سخت کننده در آبکاری طلا یا برای تهیه سایر مواد حاوی ایندیوم مانند سلنید ایندیم مس استفاده کرد. این دارو به عنوان یک مکمل بهداشتی فروخته شده است، حتی اگر هیچ سودی برای فایده آن وجود نداشته باشد و سمی باشد!!!

اولین ترانزیستور با فرکانس بالا ترانزیستور ژرمانیم با مانع سطحی است که توسط Philco در سال 1953 ساخته شد و قادر به کارکرد تا 60 مگاهرتز بود. اینها با استفاده از فرورفتگی ها به یک پایه ژرمانیم نوع N از هر دو طرف با جت های سولفات ایندیوم ساخته شد تا ضخامت آن چند ده هزارم اینچ باشد. ایندیوم آبکاری شده در فرو رفتگی ها، جمع کننده و انتشار دهنده را تشکیل می دهد.

سولفات ایندیم را می توان با حرارت دادن فلز ایندیم با سولفات ایندیم (III) در حالت جامد تولید کرد، اما هنگام حل شدن در آب یا اسید سولفوریک، یون مثبت ایندیوم واکنش نشان می دهد و گاز هیدروژن تولید می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>