اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلراید

نمک ایندیوم تری کلراید به صورت پودر سفید رنگی است که در سنتز آلی به عنوان یک اسید لوئیس کاربرد دارد. همچنین در دسترس ترین محلول ایندیوم است. ایندیوم تری کلراید یک منبع عالی کریستال ایندیم محلول در آب برای استفاده های سازگار با کلریدها است.

ترکیبات کلرید می توانند الکتریسیته را هنگام ذوب شدن یا حل شدن در آب هدایت کنند. مواد کلرید را می توان با الکترولیز به گاز کلر و فلز تجزیه کرد. آنها از طریق فرایندهای مختلف کلرزنی ایجاد می شوند که به موجب آن حداقل یک آنیون کلر به صورت کووالانسی به فلز یا کاتیون مربوطه پیوند می خورد.

یون کلرید تعادل مایعات و سطح pH را در سیستم های متابولیکی کنترل می کند. آنها می توانند ترکیبات غیر آلی یا آلی تشکیل دهند.ایندیم به عنوان یک فلز نسبتاً الکتروپوزیتی، به سرعت با کلر واکنش داده و تری کلرید خود را تشکیل می دهد. تری کلرید ایندیوم بسیار محلول و ملایم است. یک روش سنتز با استفاده از سلول الکتروشیمیایی در محلول مخلوط متانول بنزن نیز گزارش شده است.

مانند AlCl3 و TlCl3 ساختار ایندیوم تری کلرید هم به عنوان یک ساختار لایه ای متشکل از یک آرایش کلرید بسته بندی شده حاوی لایه هایی از مراکز هماهنگ شده به صورت هشت ضلعی و ساختاری شبیه به آنچه در YCl3 دیده می شود، متبلور می شود.

ایندیم کلراید یک کاتالیزور اسید لوئیس در واکنش های آلی مانند واکنشهای آسیلاسیون Friedel-Crafts و واکنش های Diels-Alder است. به عنوان نمونه ای از مورد آخر، واکنش در دمای اتاق و با 1 مول درصد کاتالیزور در یک مخلوط حلال استونیتریل-آب در حال بارگیری است.

مرحله اول تراکم Knoevenagel بین اسید باربیتوریک و آلدئید است. مرحله دوم یک واکنش معکوس تقاضای الکترون Diels-Alder است، که یک واکنش چند جزئی از N، N’-dimethyl-barbituric اسید، بنزالدهید و اتیل وینیل اتر است.

با استفاده از کاتالیزور، عملکرد شیمیایی گزارش شده 90٪ و درصد ایزومر ترانس 70٪ است. بدون افزودن کاتالیزور، عملکرد با ترانس 50٪ به 65٪ کاهش می یابد. کاربرد کلرید ایندیوم، محصول واکنش مخلوطی از ایزومرهای سیس ترانس است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>