اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایندیوم

ایندیوم هیدروکسید یک پودر سفید است که در دو مورفولوژی پودر کریستالی و پودر نرم ریز موجود است. این ماده در اسیدهای معدنی محلول است اما در آب حل نمی شود. پودر کریستالی دارای بلورهای مکعبی شکل با دامنه اندازه 1 تا 5 میکرومتر است.پودر ریز ذرات اولیه کوچک تر (0.1 تا 1.0 میکرومتر) با طیف وسیعی از اشکال کروی تا بیضوی دارد. هیدروکسید ایندیوم در صنایع مختلفی از جمله ساخت اجزای صفحه تخت استفاده می شود.

استفاده اصلی از ایندیوم هیدروکسید، به عنوان پیش ماده اکسید ایندیوم In2O3 است. گاهی اوقات به عنوان ماده معدنی کمیاب دژالیندیت کاربرد دارد.خنثی سازی محلول نمک کاتیون سه بار مثبت ایندیوم مانند In(NO3)3، نیترات ایندیم یا محلول InCl3 رسوبی سفید ایجاد می کند که در نهایت ایندیوم هیدروکسید، ایجاد می شود.

رسوب تری هیدروکسید ایندیوم گامی در جداسازی ایندیم از سنگ معدن روی بود، که توسط رایش و ریشتر، کاشفان ایندیوم انجام شده است.ایندیوم هیدروکسید، مانند Ga(OH)3 و Al(OH)3 آمفوتریک است، اما بسیار اسیدی تر از Ga(OH)3 است و دارای حلالیت کمتری در محیط قلیایی نسبت به اسیدی است و برای اهداف مشخص یک هیدروکسید پایه محسوب می شود.

واکنش ایندیوم هیدروکسید، با اسید استیک یا اسیدهای کربوکسیلیک احتمالاً باعث ایجاد استات پایه یا نمک کربوکسیلات می شود.در فشار 10 مگاپاسکال و دمای 250-400 درجه سانتیگراد، به هیدروکسید اکسید ایندیوم تبدیل می شود، (InO (OH که دارای ساختار روتیل مخدوش است. رفع فشار سریع از نمونه های In(OH)3 فشرده شده با 34 گیگا پاسکال باعث تجزیه آنها، و تولید مقداری فلز ایندیوم می شود.

فرسایش با لیزر In(OH)3 به InOH، ایندیم (I) هیدروکسید، یک مولکول خم شده با زاویه In-O-H حدود 132 درجه و طول پیوند In-O 201.7 تشکیل می دهد.ایندیم هیدروکسید (III) به عنوان پیش ماده اکسید ایندیوم (III) استفاده می شود. همچنین در باتری ها، عینک ها، سرامیک ها، معرف های شیمیایی و نیمه رساناها استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>