اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فتولیاسین

طیف وسیع پیگمنت های در دسترس شامل رنگدانه مس فتالوسیانین آلفا آبی، رنگدانه های ارگانیک، رنگدانه بتا آبی، فتالوسیانین سبز 7 و غیره است. اینها از بهترین مواد با کیفیت تهیه شده اند و به دلیل اثربخشی، ماندگاری طولانی تر و ترکیب کامل در بازار شناخته شده اند.

این رنگدانه هایی کاربرد گسترده ای به عنوان مواد خام در ساخت پلاستیک، کاغذ، لاستیک، رنگ، پودر شوینده، صابون، پارچه، کاشی، جوهر و غیره دارند.فتالوسیانین ها که به مدت 75 سال به عنوان رنگدانه های آبی و سبز تولید می شوند، مهم ترین رنگ های آلی هستند. ثبات رنگ، همگنی، شدت، پایداری همراه با دسترسی مصنوعی ساده، پیش نیاز این سیستم پی معطر عمدتا مسطح برای کاربرد به عنوان رنگ کننده است.

این ترکیبات در سال های اخیر در رایانه های شخصی در CD/R ها به عنوان رنگ های آبی و سبز در LCD، به عنوان رسانای نوری در چاپگرهای لیزری و به عنوان رسانا و جاذب p در سلول های خورشیدی آلی کاربردهایی پیدا کرده اند.

این سیستم تنوع ساختاری زیادی (جایگزین های مختل و فلزات/فلزات در لیگاند) به منظور تنظیم خواص مختلف از خود نشان می دهد. برای کاربردهای مختلف نیز سنتز نسبتا ساده ای دارد. اینها پیش فرض هایی برای کاربردهای جدید در رایانه های شخصی در آینده و در زمینه های دیگر هستند.

فتالوسیانین ها در بسیاری از فناوری های پیشرفته مدرن استفاده گسترده ای یافته اند. به عنوان مثال رنگ های فیروزه ای برای چاپ جوهر افشان، در عکاسی الکتریکی به عنوان مواد تولید بار برای چاپگرهای لیزری و به عنوان رنگ برای تونرهای فیروزه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

در ناحیه مرئی، فتالوسیانین ها به رنگ های آبی، فیروزه ای و سبز محدود می شوند. با این حال، جذب آنها ممکن است به مادون قرمز گسترش یابد و با مهندسی شیمی مناسب می توان آنها را در ناحیه 700-1000 نانومتر نیز مورد استفاده قرار داد.

خواص و اثرات فتالوسیانین های جذب کننده مادون قرمز متنوع است و بسیاری از کاربردهای مهم فناوری پیشرفته، از جمله درمان فوتودینامیک، ذخیره سازی داده های نوری، جاذب های قابل اشباع معکوس و صفحه نمایش های خورشیدی را پوشش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>