اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فتولیاسین

فتالوسیانین مس در آتش دود (یا گازهای) تحریک کننده یا سمی ایجاد می کند. در صورت آتش سوزی در محیط اطراف از وسایل اطفای حریق مناسب استفاده کنید. از استنشاق گرد و غبار خودداری کرده و دستکش های محافظ استفاده کنید.

هنگام کار با این ترکیبات غذا نخورید، چیزی ننوشید و سیگار نکشید و دهان را بشویید. ماسک تنفسی فیلتردار استفاده کنید مواد ریخته شده را در ظروف سرپوشیده بریزید. باقیمانده را با دقت جمع آوری کنید و سپس طبق مقررات محلی ذخیره و دفع کنید.

لباس های آلوده را سریع تعویض کنید. برای محافظت از چشم ها از عینک ایمنی استفاده کنید. در صورت تماس با چشم ابتدا به مدت چند دقیقه با آب فراوان بشویید (در صورت امکان لنزهای تماسی را بردارید)، سپس به مراقبت های پزشکی مراجعه کنید.عوارض ناشی از قرار گرفتن در معرض فتالوسیانین شامل مشکلات گوارشی مانند درد شکم و حالت تهوع است.

پیگمنت آبی رنگ مو

پیگمنت های رنگ مو در انواع آبی، قرمز و سبز موجود هستند و با ترکیب آنها رنگ های دیگر به دست می آید. از پیگمنت های مو برای رنگ کردن موهای سفید استفاده می شود و کارایی آنها نسبت به رنگ مو متفاوت است.

قیمت فتالوسیانین

این پیگمنت ها بر اساس نوع و کیفیت قیمت متفاوتی دارند و به راحتی می نوان برای کاربردهای مختلف آنها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>