اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویژگی های غلظت دهنده در صنایع مختلف:

شیمی2

  • به صورت خالص می تواند برای چاپ دیسپرس روی پلی استر 100% استفاده کرد.
  • برای انواع تکنیک ها ی چاپی مناسب می باشد.
  • کیفیت چاپ با درجه یکنواختی بالا و عمق رنگی و شفافیت خوبی می دهد.
  • می تواند مستقیما به خمیر چاپ اضافه و مخلوط شود.
  • برای کلیه سیستم های تثبیت حرارتی مناسب می باشد.
  • به راحتی از روی پارچه شسته می شود.
  • پایداری ویسکوزیته خوبی در مدت نگهداری طولانی دارد.
  • به سرعت به ویسکوزیته مورد نظر می رسد.

غلظت دهنده در چاپ منسوجات:
غلیظ کننده های چاپ پراکنده از خمیر جامدی تهیه می شوند که مصنوعی یا طبیعی است، و توانایی در جذب آب برای ایجاد چاپ محلی را دارند.

آن ها از پودر گوار، یا کربوکسی متیل تمبر هندی ساخته شده اند که برای کاربردهای ساده روی منسوجات بیرونی بدون برآمدگی مناسب است. پارچه باید فاقد محلول نمکی باشد، تا از گرگرفتگی جلوگیری کند و این باعث کاهش ضخامت آن می شود که در نهایت به سطح آسیب می رساند.

خمیرها در نتیجه سنجش مواد رنگی و مواد شیمیایی ذوب شده و سپس با ماده ضخیم کننده مرتب شده، اضافه می شوند.

غلیظ کننده چاپ آدامس به دلیل کاربردهای مختلف، در صنعت نساجی یک جز قابل توجه است. این ماده برای چاپ پارچه به نقاشی مستقیم روی پشم، نایلون و ابریشم کمک می کند. همچنین از آن ها در چاپ رنگ روی پارچه پنبه ای، چاپ فرش، چاپ پتو اکریلیک، چاپ سوختگی و ضد عفونی کردن استفاده می شود.

به عنوان تقویت کننده رنگ، در چاپ با دادن ارزش رنگ به رنگ های پراکنده، باعث زنده شدن چاپ می شود. این غلظت دهنده در چاپ پلی استر و پارچه های مشابه به خوبی با رنگ های پراکنده ترکیب می شوند.

غلظت دهنده چاپ پارچه:
کربوکسی متیل تمبر هندی یکی دیگر از غلیظ کننده های نساجی است که مشتقی از پلی ساکارید و 20٪ خاکستر و 9٪ رطوبت است. این ماده غلیظ کننده چند منظوره است که در بسیاری از کاربردها برای انواع مختلف مواد از جمله پنبه یا گندم، مفید است.

اگر از غلظت دهنده در منسوجات استفاده نشود، منسوجات بدون کمک از غلظت دهنده های چاپ که از مولکول های ماکرو و توانایی جذب آب در آن ها تشکیل شده است، نمی توانند به رنگ کامل برسند.

در ساخت ضخیم کننده ها چهار فرآیند وجود دارد و شرکت های تولیدی از مشتقات مختلفی برای تولید خمیرهای با کیفیت بالا مانند صمغ، صمغ کربوکسی متیل گوار و پودر هسته تمبر هندی استفاده می کنند.

میزان مصرف غلظت دهنده در نساجی:
8 کیلو گرم غلظت دهنده را در 92 کیلوگرم آب حل کنید. پس از هم زدن به مدت 1 الی 2 ساعت به مخلوط استراحت دهید تا پف کند، درآخر چند دقیقه مخلوط را میکس کنید تا آماده شود. بهتر است عملیات در دمای 175 درجه به مدت 5 دقیقه در بخار اشباع انجام شود.

روش پاک کردن غلظت دهنده از روی پارچه بدین صورت است که ابتدا به مدت 3 دقیقه در حمام اول که آب سرد است مانده، سپس از حمام دوم که شامل 4 گرم بر لیتر سود 32% و 2 گرم بر لیتر هیدروسولفیت و یک گرم بر لیتر نفوذ دهنده است، در دمای 60 درجه عبور کرده و وارد حمام سوم که در یک گرم بر لیتر نفوذه دهنده و دمای 60 درجه می شود و در آخر از یک حمام مخلوط آب سرد و یک میلی لیتر بر لیتر اسید استیک 30% گذر کرده و پارچه کاملا پاک می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>