اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگرزی کریر:
رنگرزی کریر روشی برای رنگرزی مواد پلی استر است، که در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه استفاده از کریرها در رنگرزی، رنگ آمیزی مواد پلی استر را در فشار جو امکان پذیر می کند، اما خواص نامطلوب کریرها اشکالاتی است.

شیمی6

رنگ های پراکنده تحت سطوح مختلف انرژی، طبقه بندی می شوند و روش های رنگرزی و خاصیت رنگ و پایداری مواد رنگ شده با این طبقه بندی مرتبط است. در هنگام رنگرزی در دمای بالاتر از 100 درجه سانتیگراد می توان از کریرها استفاده کرد، تا سطح رنگ هایی که پخش نمی شوند را بتوان افزایش داد.

در صورت وجود ماده کریر در حمام رنگ، ممکن است رفتار رنگرزی رنگ های پراکنده به دمای رنگرزی و تغییرات غلظت کریر رنگ حساس شود. رنگ های پراکنده ممکن است در رنگرزی ترکیبی کریر، خاصیت رنگرزی متمایزی از خود نشان دهند، اگرچه به همان سطح انرژی تعلق دارند.

با توجه به نتایج تجربی به دست آمده در مورد رنگ های پراکنده، ممکن است در رنگرزی کریر الیاف پلی استر با رنگ های پراکنده، به دلیل دمای مختلف و غلظت حمام رنگ، مشکلاتی به وجود آید. زیرا سطح انرژی این رنگ ها متفاوت است.

دوز مصرف کریر در رنگرزی پلی استر:
دوز مصرف کریر برای رنگرزی کالای پلی استر با رنگزای دیسپرس کننده به میزان 1 الی 3 گرم بر لیتر می باشد. همچنین برای اصلاح نایکنواختی پارچه نایکنواخت از کریر به میزان 2 الی 4 گرم بر لیتر استفاده می کنند.

مقدار مصرف کریر در رنگرزی اتمسفریک:
دوز مصرف کریر در رنگرزی اتمسفریک مطابق با رنگ و شید به میزان 3 الی 9 گرم بر لیتر می باشد. محدوده pH اسید استیک بین 4 تا 5 است و مدت زمان واکنش 45 دقیقه در نظر گرفته شده است.

مقدار مصرف کریر در رنگرزی تحت فشار:
دوز مصرف کریر در رنگرزی تحت فشار مطابق با مقدار رنگ و شید به میزان 0.5 الی 1 درصد می باشد و محدوده pH اسید استیک معادل 4 تا 5 است. این واکنش به مدت 30 دقیقه در دمای 120 الی 150 درجه سانتیگراد صورت می پذیرد.

ایمنی و شرایط نگهداری کریر:
به دلیل حساس بودن کریر این محصول باید در درجه حرارت 10 الی 35 درجه سانتیگراد نگهداری شود، و اگر مدتی در سرما بماند باید آن را گرم و میکس نمود تا قسمت های یخ زده و کریستال شده مجددا دیسپرس شوند و به حالت عادی خود بازگردند. این کار باعث می شود تا لکه گذاری رخ ندهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>