اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

Poverpol (سخت کننده پارچه) در سختی گیر:
سخت کننده پارچه، مایعی سازگار با محیط زیست است، که برای سخت کردن سنگ پارچه استفاده می شود. رنگ اصلی آن سفید است، اما در عرض چند ساعت به همان اندازه شفاف و خشک می شود.

شیمی19

فرآیند سخت شدن نهایی بسته به دما بین 1 تا 2 هفته طول می کشد. تأثیر سخت کننده پارچه پس از سخت شدن کامل در برابر آب و هوا مشخص می شود. این ماده باعث مقاومت پارچه در برابر باران، باد، خورشید، برف و یخبندان می شود.

Powertex (سفت کننده پارچه) در سختی گیر چیست؟
سفت کننده پارچه، یک ماده سخت کننده پارچه است که در محیط مایع، آماده استفاده می باشد. همیشه قبل از استفاده از آن، محلول را به خوبی هم بزنید. در صورت سفت شدن محلول به آن کمی آب گرم اضافه کنید تا شل شود و سپس مجددا هم بزنید.

این ماده می تواند دمای 83- درجه سانتی گراد را تحمل کند. در واقع سفت کننده پارچه، یک گرمانرم است و همیشه به تغییرات دما حساس می باشد. با هوای گرم نرم تر می شود و با هوای خشک یا سرد دوباره سفت می شود.

این سخت کننده پارچه، یک جایگزین سازگار با محیط زیست است که برای آب اکریلیک مناسب است. می توانید از آن برای کارهای هنری، تندیس، نقاشی و جواهرات نیز استفاده کنید. این سخت کننده برای تمام مواد جاذب و طبیعی مانند منسوجات، مقوا کاغذی، چرم، مخمل خواب دار و فایبرگلاس به کار می رود.

تفاوت Powertex و poverpol:
سخت کننده کمی ضخیم تر است، اما سفت کننده کمی معطرتر می باشد. هر دو غیر سمی هستند و به همان شیوه کار می کنند، و نتایج یکسانی دارند.

شییمی2

شرایط نگهداری سختی گیر:
این ماده در دمای 25 درجه سانتیگراد در ظروف در بسته به دور از نور مستقیم خورشید به مدت 12 ماه قابل نگهداری می باشد. و از ذخیره این ماده در ظروف مسی و گالوانیزه باید خودداری کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>