اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرآیند تولید نرم کن سیلیکونی یا هیدروفیل:
سیلیکون در امولسیون های آب می تواند توسط پلیمریزاسیون یا توسط امولسیون مکانیکی یک پلیمر سیلیکون با یک یا چند سورفاکتانت و آب تولید شود.

شیمی25

از آنجا که سیلیکون ها بسیار آبگریز هستند، تولید مکانیکی پایدار آن ها بسیار مشکل است. به طور کلی لازم است سیلیکون را با یک سورفکتانت و مقدار کمی آب تحت برش مکانیکی بالا مخلوط کنیم، تا یک "فاز ضخیم" غیر نیوتنی ایجاد شود، که بسیار ویسکوزیته بالا در نرخ برش پایین و اغلب تنش تسلیم (رفتار ویسکوپلاستی) از خود نشان می دهد.

امولسیون حاصل می تواند با آب بیشتر و سورفاکتانت رقیق شود. در مقیاس صنعتی، ماهیت بسیار چسبناک این امولسیون "فاز ضخیم" منجر به خطر اختلاط ناهموار یا گرمازدگی موضعی در هنگام انجام فرآیند به صورت دسته ای می شود.

برای تولید سیلیکون در امولسیون آب، مایع پلی سیلوکسان، حداقل یک سورفاکتانت و آب به طور مداوم با یک نسبت مخلوط کن با برش بالا تغذیه می شوند، تا یک روغن چسبناک در امولسیون آب که به طور مداوم از میکسر خارج شود. محتوای پلی سیلوکسان مخلوط تغذیه شده با مخلوط کن با برش بالا معمولاً بین 70 تا 90٪ از نظر وزنی تشکیل شده است.

میکسر با برش بالا برای تشکیل یک امولسیون فاز ضخیم از پلی دی متیل سیلوکسان با یک سورفاکتانت غیر یونی و آب است. سپس امولسیون فاز ضخیم حاصل با آب رقیق شده و یک سورفکتانت نمک آمونیوم کواترنر اضافه می شود.

از این رو، به منظور بهبود اقتصاد کلی فرمول، ضمن حفظ مزایای معمول مراقبت از پارچه سیلیکون ها مانند خشک شدن سریع، سهولت اتو کشیدن و غیره و خاصیت های استفاده از محصول نرم کننده پارچه مانند ویسکوزیته، نیاز به امولسیون پلیمرهای سیلیکونی هنگام تهیه نرم کننده پارچه وجود دارد. و ثبات امولسیون تشکیل شده باید پایدار باشد تا هم از کرم زدگی و هم از ادغام جلوگیری کند که برای پایداری محصول مضر است.

روغن های سیلیکونی یا آلی با ویسکوزیته های مختلف و دارای عملکردهای مختلف می توانند به طور موثر هنگام پردازش نرم کننده پارچه امولسیون شوند.

این فرآیند شامل تشکیل یک پراکندگی آبی فاز ضخیم نمک آمونیوم کواترنر با روغن سیلیکون یا آلی و همچنین مخلوط بیشتر آب اضافی برای تشکیل ترکیب نرم کن پارچه است. ترکیبات نرم کن پارچه تولید شده توسط این روش اختراعی ممکن است فرمولاسیون حاوی امولسیون سیلیکون ها را با توزیع اندازه ذرات کم و در مواردی که هیچگونه انعقاد یا سایر انواع بی ثباتی مشاهده نشده باشد، فراهم کند.

این فرآیند اجازه می دهد تا به طور کارآمد یک پلیمر سیلیکون را امولسیون کند در حالی که همزمان با نرم کننده پارچه کار می کند تا یک نرم کننده پارچه کاملاً فرموله شده، حاوی پلیمر امولسیون شده درجا در یک مرحله به دست آید.

هیچ مرحله ای برای افزودن امولسیون سیلیکون به پراکندگی نرم کننده پارچه مورد نیاز نیست. محصول به دست آمده می تواند به عنوان یک نوع نرم کن غلیظ، حمل و نگهداری شود که پس از آن، قبل از استفاده یا تهویه نهایی، با افزودن آب رقیق می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>