اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرم کن سیلیکونی هیدروفیل:
نرمکن سیلیکونی هیدروفیل، یک امولسیون سیلیکونی آب دوست اصلاح شده با اپوکسید است. نرم کننده های هیدروفیل هم برای الیاف طبیعی و هم الیاف مصنوعی مانند پنبه، کتان و پلی استر میل خوبی دارند.

شیمی26

پارچه های تحت درمان دارای نرمی بادوام، نفوذ پذیری خوب هوا، آب دوستی و لغزندگی هستند. این درمان همچنین خواص ضد الکتریسیته ساکن می دهد.

خصوصاً خاصیت ضد پیلینگ را به الیاف مصنوعی می دهد. این نرمکن ها هیچ گرایشی از امولسیون زدایی ندارد. از نظر شکل ظاهری به صورت مایع شفاف و مبهم است. نوع سیلیکون آن، میکرو سیلیکون آب دوست یا هیدروفیل است که ذاتی واکنش پذیر می باشد و طبیعت کاتیونی دارد.

انواع نرم کن هیدروفیل:

  • نرم کن های سیلیکونی.
  • نرم کن الاستومر سیلیکون.
  • نرم کن آب دوست.
  • نرم کن های غیر یونی.
  • نرم کن های کاتیونی.
  • نرم کن های ضد ازن نرم کننده.
  • نرم کن مو پلی استر (مو مصنوعی).

نرم کن سیلیکونی آب دوست:
نرم کن هیدروفیل، نرم کننده سیلیکونی آب دوست یونیک است. نرم کن سیلیکونی هیدروفیل از نظر لطافت عالی هستند و جذب خوبی را به لایه های تصفیه شده می دهد. روی پنبه، پلی استر و مخلوط آن ها قابل استفاده است.

این ماده برای کاربردهای مختلف مانند حوله، پیراهن رنگ شده با نخ، پارچه های تریکو و پارچه های گرم پایین مناسب است. این نرمکن با زیر دست قابل قبول و خاصیت هیدروفیلی فوق العاده جهت آبدوستی انواع پارچه مورد مصرف قرار می گیرد.

علاوه بر زیر دست عالی، خاصیت هیدروفیلی بسیار خوبی نیز به پارچه می دهد. به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و امکان رقیق سازی و استفاده از آن در خطوط تولید امکان پذیر می باشد. این نرم کن در محیط اسیدی تا دمای 80 درجه سانتیگراد، مقاوم وپایدار است. و در برابراثر زردی از ثبات خوبی برخوردار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>