اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

شرکت شاپرک در رتبه 66 رتبه‌بندی IMI100 قرار گرفت

شرکت شاپرک در تازه ترین رتبه بندی IMI100 که توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور انجام می شود، موفق شد حضور خود را در میان صد شرکت برتر کشور تثبیت کند.

به گزارش شاپرک، تازه ترین فهرست رتبه بندی سالانه IMI100 صبح روز دوشنبه طی مراسمی در محل سازمان مدیریت صنعتی کشور با حضور مسئولان وزارت صمت، سازمان مدیریت صنعتی، نمایندگان 500 شرکت بزرگ کشور اعلام شد.

بر اساس رتبه بندی اعلام شده، شرکت شاپرک توانسته است با قرار گرفتن در رتبه 66 از میان 500 شرکت بزرگ ایران، حضور خود را همچنان در میان صد شرکت برتر کشور ادامه دهد.

در این رتبه بندی که امسال دوره بیست ویکم آن برگزار شد شرکت های برتر ایرانی با الگوبرداری از شاخص «فورچون» مورد ارزیابی قرار می گیرند. شاخص اصلی در این رتبه بندی، میزان فروش یا درآمد شرکت ها که بزرگی و تأثیرگذاری شرکت را در اقتصاد نشان می دهد، به عنوان شاخص ارزیابی ملاک رتبه بندی قرار می گیرد.

گفتنی است ارزش افزوده 500 شرکت برتر به میزان 14 درصد از تولید ناخالص ملی است و این میزان برای 100 شرکت برتر 12 درصد است. همچنین مجموع فروش 500 شرکت برتر برابر با 44 درصد از تولید ناخالص داخلی ایران است.

مرکز رتبه بندی شرکت های برتر ایران معروف به «IMI 100» زیرمجموعه سازمان مدیریت صنعتی است و در حوزه رتبه بندی بنگاه های بزرگ کشور، بدون دخالت دادن موضوع مشارکت مالی شرکت های معظم، به معرفی برترین ها می پردازد.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>