اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

زمان آن رسیده است تا شما را با مراحل مختلف کسب چنین ویزایی آشنا کنیم. همانطور که عنوان شد قدم اول برای اخذ ویزاهای تحصیلی، دریافت نامه پذیرش از مراکز آموزشی و یا دانشگاه های کشور مورد نظر خواهد بود. حال با در دست داشتن نامه پذیرش، لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول آن است که تمامی مدارک خواسته شده را گردآوری کنید. به یاد داشته باشید که هر گونه نقص و یا کاستی در مدارک خواسته شده می تواند در نهایت منجر به تاخیر در دریافت ویزای تحصیلی شما شود.

مرحله بعدی آن است که مدارک خواسته شده را به زبان کشور مورد نظرتان ترجمه کنید. البته برخی از کشورها در کنار زبان رسمی کشور خود، این امکان را برای شما مهیا می کنند تا با ترجمه مدارک به زبان انگلیسی، آن ها را برای ارسال آماده کنید.

حال نیاز است تا مدارک خودتان را برای دریافت ویزا ارسال کنید. شما می توانید از دو طریق درخواست ویزای خودتان را به ثبت برسانید. این دو طریق عبارتند از روش آنلاین و روش حضوری. در روش آنلاین شما باید تمامی فرم های درخواستی را دریافت کرده، آن ها را با دقت پر کنید و سپس به همراه سایر مدارکتان در سایت های خواسته شده، بارگزاری کنید. البته در مراحل بعدی از شما خواسته خواهد شد تا برای شرکت در مصاحبه، به صورت فیزیکی در سفارت خانه کشور مورد نظرتان حضور پیدا کنید.

اما در روش حضوری شما باید از قبل وقت گرفته و مدارک درخواست ویزا را دریافت کنید. سپس آن ها را تکمیل کرده و در زمان خواسته شده ارائه کنید.

البته در این میان از شما خواسته خواهد شد تا برای صدور ویزا، هزینه ای را پرداخت کنید. هزینه صدور ویزای تحصیلی از یک کشور تا کشور دیگر می تواند متفاوت باشد. ارائه فیش واریزی هزینه های صدور ویزا نیز یکی دیگر از مدارکی است که برای کسب چنین ویزایی مورد نیاز خواهد بود.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>